וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגנט אחד - מאות אלפי שקלים: כך התרחש עוקץ הבגדים הגדול

26.1.2017 / 9:11

שתי תושבות תל אביב כבנות 50 נעצרו בחשד כי במשך שנים עשו שימוש במגנט מיוחד שהפריד את זמזם ההתרעה מבגדים בחנויות – שבעזרתו יצאו עם שלל מבלי לעורר חשד. "מצאנו בבית אחת החשודות מחסן אופנה ענק", סיפר גורם במשטרה

בגדים שנגנבו באמצעות מגנט מרחבי הארץ. חטיבת דובר המשטרה
המגנט שבו השתמשו החשודות לכאורה/חטיבת דובר המשטרה

שתי תושבות תל אביב, כבנות 50, חשודות כי גנבו ביגוד בשווי מאות אלפי שקלים ברחבי הארץ – בסיוע מגנט מיוחד. השתיים, לפי החשד, נכנסו לחנויות רבות ונעזרו במגנט כדי להפריד מהבגדים את זמזם ההתרעה מפני גניבה – וכך יצאו מכל חנות מבלי לעורר את חשד אנשי הצוות. השופטת רונית פוזננסקי כץ בבית משפט השלום בתל אביב האריכה את מעצרה של החשודה הראשונה ביממה. אתמול (רביעי) נעצרה חברתה, היא תובא מחר לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרה.

בחקירתה של החשודה הראשונה עלה כי במהלך השנים האחרונות, נהגה על בסיס יומיומי להגיע למרכזי הקניון בגוש דן, בדרום ובצפון ביחד עם שותפתה. השתיים היו נכנסות לחדרי ההלבשה, מפרקות את הזמזמים בעזרת המגנט, ויוצאות מהחנות. בחיפוש בביתה של החשודה מצאו חוקרי מרחב יפתח בפיקודו של נצ"מ דני לוי, מחסן אופנה ובו נעלים, תיקים, בגדי ילדים, שמלות וגם בגדי גברים. על מוצרים רבים נמצאו התגיות שלימדו כי טרם נעשה בהם שימוש.

"מצאנו בבית אחת החשודות מחסן אופנה ענק ובו מוצרים של טובי המעצבים ושל כל רשתות האופנה בארץ", סיפר גורם במשטרת תל אביב. "הן פעלו בשיטתיות במשך שנים והסבו נזקים כבדים".

בגדים שנגנבו באמצעות מגנט מרחבי הארץ. חטיבת דובר המשטרה
חלק מהבגדים הגנובים/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully