וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחצר בית הספר, בצהרי היום: בן 19 נאשם במעשה מגונה בבת 11

25.1.2017 / 10:28

מוחמד טאהא מכפר קאסם נאשם כי תקף מינית את הילדה בבית ספרה בתל אביב בחודש מרץ. הוא נעצר בעקבות תיעוד מצלמות אבטחה של רכבו בעת שנמלט מזירת תקיפה של תושבת יישוב בשומרון. דגימת DNA שנלקחה ממנו תאמה לממצא מבית הספר

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

(מוחמד טאהא בעת הדיון בהארכת מעצרו בשבוע שעבר)

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מוחמד טאהא, תושב כפר קאסם בן 19, בגין מעשה מגונה בילדה בת 11 בבית ספר בתל אביב בחודש מרץ האחרון. טאהא נעצר בשבוע שעבר, לאחר שבמהלך חקירת המקרה עלה חשד כי הוא אחראי לניסיון אונס של תושבת היישוב אורנית שבמערב השומרון, תקרית שבה תועד נמלט מהזירה עם משאיתו.

מצלמות אבטחה שתיעדו את מספר לוחית הרישוי של המשאית הובילו את חוקרי המשטרה אל טאהא והם לקחו ממנו דגימת DNA שתאמה לזו שנמצאה על גופה של הילדה שהוא נאשם בתקיפתה. במשטרה בודקים את האפשרות כי טאהא אחראי לתקיפה של נשים נוספות.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירות נתניהו: אחרי האיום בתביעה, אמסלם מתנצל בפני מילצ'ן
בכיר פלסטיני: "הבית הלבן הבהיר כי העברת השגרירות אינה בעדיפות"
אחרי שנה: הרב פינטו שהורשע בשוחד השתחרר בכלא

בית המשפט האריך את מעצרו של מוחמד טאהא, בן 20 מכפר קאסם, החשוד בנסיון אונס של בת 11. ניב אהרונסון
המשטרה חושדת כי תקף נשים נוספות. טאהא בדיון בהארכת מעצרו, בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

על פי כתב האישום, ב-2 במרץ 2016 הגיע טאהא אל אזור בית הספר בו לומדת הילדה, נכנס אל חצר המוסד ופנה אל הילדה ואל חברה ששיחקה עמה בשפה שלא הבינו. לאחר מכן עזב את המקום, ולאחר שהילדה השנייה הלכה חזר וגרר עמו את קורבן התקיפה לחצר פנימית של בית הספר.

טאהא נאשם כי הניף את הילדה מעבר לגדר בתוך תחומי בית הספר, טיפס עליה בעצמו וביצע בה מעשה מגונה. לאחר מכן העביר את הילדה שוב מעל הגדר בחזרה אל החצר הגדולה ואז עזב את שטח בית הספר.

בית הספר בו נטען כי נאנסה תלמידה, מעצרו של החשוד הוארכה. מתוך Google earth, צילום מסך
בשעת המעשה שהו במקום ילדים וילדות רבים. בית הספר בו אירעה תקיפת הילדה בחודש מרץ/צילום מסך, מתוך Google earth

טאהא נתון במעצר מאז 16 בינואר והפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר שהגישה עו"ד תמר אניס בשם הפרקליטות נכתב כי טאהא תקף את הילדה בשעה שבמקום "שהו ילדים וילדות רבים, רכים בשנים, כמו גם אנשי צוות בית הספר". עוד נכתב כי הדבר לא הרתיע את טאהא ממעשיו ומכאן שנשקפת ממנו "מסוכנות רבה לשלום הציבור וביטחונו, ובפרט לשלומן של ציבור הקטינות".

עוד נכתב בבקשת המעצר כי הילדה שתקף טאהא סיפרה מיד לאחר תקיפתה את פרטי המקרה לכמה מחברי צוות בית הספר, בהם המנהלת, אחת המורות, המזכירה והמאבטחת, וכן לאמה. בנוסף סיפרה הילדה לחוקרת ילדים כי חשה פחד וגועל בעת המעשה, וזו מצאה את עדותה מהימנה.

בנימוקים לבקשה נכתב בנוסף כי זרעו של טאהא נמצא בתחתוניה של הילדה וכי איכון מכשיר הטלפון הנייד שלו ממקם אותו בזירת התקיפה בשעת המעשה. טאהא מצדו מכחיש את פרטי כתב האישום וטוען כי אין לו הסבר כיצד הגיע זרעו אל תחתוני קורבן התקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully