וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגה בתאונה בגליל נקברה: "היא הייתה הכול בשביל ההורים שלה"

24.1.2017 / 21:26

דארין חאג' הובאה למנוחות בבית העלמין בריחניה, פחות מיממה לאחר שנערכה הלוויית ארוסה, עלי חליחל. הלוויותיהם של שני הרוגים נוספים מהתאונה נערכו במקביל. "אנחנו לא כועסים ולא מאשימים"

צילום: מד"א, כיבוי אש וסרטוני גולשים, עריכה: יוסי אלטר

מאות בני אדם ליוו היום (שלישי) למנוחות שלושה מהרוגי תאונת הדרכים שאירעה אתמול בכביש 866 באזור כרמיאל. דארין חאג', בת 17, הובאה לקבורה בבית העלמין בכפר ריחניה שבגליל העליון. "בדרך כלל משבחים אדם לאחר פטירתו, אבל אנחנו משבחים את דארין מאז שהיא נולדה. מכיוון שהיא ילדה מקסימה, כל הזמן מחייכת, מצטיינת בלימודים ובכל תחום שהיא נגעה בו", ספד לה חבר המשפחה, נעים טורק.

טורק סיפר כי דארין הייתה בת יחידה, ונהגה לשוחח עם אביה, נג'יב, מדי יום. "כל החיים של ההורים שלה היו סביב הילדה הזאת", אמר. "הילדה הזאת הייתה קשורה להוריה בצורה מיוחדת. זה מאוד כואב למשפחה המורחבת ויהיה קשה מאוד להורים להמשיך בלעדיה". הוא הוסיף: "בדרך כלל כשיש תאונה מאשימים אחד את השני. אנחנו לא כועסים על אף אחד ולא מאשימים איש. אנחנו אנשים מאמינים, וזה גורלה".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי השיחה עם אביו: מח"ט כפיר יזומן להעיד במשפט אזריה
שקד: דרעי אמר שכל שגרירות שתעבור לי-ם תהיה פטורה מארנונה
"נזק גדול": יו"ר ועד נמל חיפה נגד עובדי נמל אשדוד שערקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מעכלים". מימין: עואודה, חאג' וחליחל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש הובא למנוחות ארוסה של חאג', עלי חליחל, בבית העלמין בכפר גוש חלב הסמוך. השניים נהרגו בדרך למסיבת יום הולדתו ה-18 של חליחל. יחד עמם נהרג בן דודו, אחמד עואודה, בן 16, וכן סיהאם סעיד, תושבת עין אל-אסד בת 58, שנסעה ברכב ההסעות שהתנגש ברכבם. עואודה נטמן היום בבית העלמין בכפר כנא וסעיד נקברה בבית העלמין בעין אל-אסד.

סאאד עיסא, חברו של חליחל, סיפר כי התקשר אליו אתמול כששמע שאירעה תאונה ומשלא ענה ניסה להתקשר גם אל ארוסתו, דארין. "הבנתי שקרה משהו", אמר. "אתמול היינו בהלוויה של עלי והיום באנו ללוות את דארין לדרכה האחרונה. זה אסון נורא. אנחנו לא מעכלים את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הלווייתה של דארין חאג' שנהרגה בתאונת הדרכים אתמול, ריחניה. 24 בינואר 2017. מאיר וקנין, מערכת וואלה!
"זה בלתי נתפס לאבד ילדה". הלווייתה של דארין חאג', היום/מערכת וואלה!, מאיר וקנין
מאות הגיעו להלוויתה של דארין חאג' בת ה-17 שנהרגה בתאונת הדרכים בסמוך לצומת חנניה. מערכת וואלה! NEWS
הלווייתה של דארין חאג', היום/מערכת וואלה! NEWS

יוגב אשכנזי, חבר ותיק של משפחת חאג', סיפר כי הוריה של דארין ציפו לחתונת בתם היחידה, שנולדה לאחר שנים של טיפולי הפרייה. "זה משהו בלתי נתפס, לאבד ילדה. ועוד ילדה יחידה שנולדה אחרי שנים ארוכות של ניסיונות להביא אותה לעולם", אמר. חבר נוסף של המשפחה, ז'אק בלמכר, אמר כי הוא כועס על נהגים צעירים שאינם נוהגים בזהירות. "פחד אלוהים מה שהולך בכבישים, במיוחד בגיל הזה", אמר.

עהאד עמאר, חבר של האב נג'יב, הוסיף כי לפני כשבועיים אמרה דארים שהיא רוצה לטוס לחו"ל. "הוא לא הסכים כי הוא אמר שהוא פוחד שהמטוס יתרסק. הוא כל כך פחד עליה. מאז שהיא הייתה ילדה הוא הביא אותה איתו לעבודה, לכל מקום. הכול כדי לשמור עליה, על הבת היחידה שהייתה לו", הוסיף.

הלווייתה של דארין חאג' שנהרגה בתאונת הדרכים אתמול, ריחניה. 24 בינואר 2017. מאיר וקנין, מערכת וואלה!
"הבת היחידה שהייתה לו". מסע ההלוויה של דארין חאג', היום/מערכת וואלה!, מאיר וקנין
תאונה בין שתי מכוניות בין צומת חנניה לצומת שבע , 23 בינואר 2017. שלומי גבאי
זירת התאונה בכביש 866, אתמול/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully