וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים מאסר לראש העירייה על 11 עבירות מין: הפרקליטות צפויה לערער

24.1.2017 / 18:59

לוואלה! NEWS נודע כי פרקליטות מחוז ת"א נוטה לערער על העונש הקל, לטענתה, שהוטל על ראש עיריית אור יהודה לשעבר דוד יוסף. השופט קבע בפסק הדין כי מדובר ב"מעשים מכוערים שנשאו איתם ביזוי והשפלה"

צילום: טליה קדוש, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז תל אביב צפויה לערער על עונש המאסר שהוטל בחודש שעבר על ראש עיריית אור יהודה לשעבר דוד יוסף - כך נודע לוואלה! NEWS. יוסף הורשע ב-11 מתוך 15 עבירות המין שיוחסו לו בכתב האישום, החמורה שבהן היא מעשה מגונה בכוח. כמו כן, הוא הורשע בעבירות של בעילה אסורה בהסכמה ובהטרדה מינית, ובחמישה אישומים בעבירות מרמה והפרת אמונים ושיבוש הליכי משפט וחקירה.

לטענת הפרקליטות, העונש שהוטל על ראש העירייה לשעבר - שנתיים מאסר בפועל - הוא קל, ביחס למספר העבירות הרב שבהן הורשע יוסף ובחומרתן, שלא באו לידי ביטוי בגזר הדין. התובעת בתיק, עו"ד רחלי חזן-פלדמן, ביקשה לגזור על יוסף עונש של בין חמש לשש שנים.

עוד בוואלה! NEWS:
מילצ'ן מאיים בתביעה על ח"כ אמסלם: "משמיץ בלי להכיר את העובדות"
ברק: "אם ימליצו על אישום נגד נתניהו – הוא צריך להודיע על נבצרות"
4 הרוגים ו-4 פצועים קשה בתאונה במעורבות רכב הסעות באזור כרמיאל

דוד יוסף, ראש עיריית אור יהודה לשעבר, נידון לשנתיים מאסר בגין עבירות מין ושחיתות. מערכת וואלה! NEWS
דפוס קבוע של הטרדות מיניות. יוסף מגיע לשמוע את גזר דינו, לפני כחודש/מערכת וואלה! NEWS

כתב האישום נגדו פרט מערכות יחסים רבות בין יוסף לנשים הכפופות לו וכן דפוס קבוע של הטרדות מיניות. במהלך המשפט העידו גם נשים שחלה התיישנות על המקרים שאותן גוללו, כדי להעיד על "השיטה" שלפיה פעל יוסף. הדיונים בעניינו התנהלו בדלתיים סגורות.

השופט דוד רוזן אמר בהחלטתו כי "מדובר בנאשם שהורשע בשורה ארוכה של עבירות. בהזדמנויות שונות בעשרות מקרים גנב הנאשם כספים ציבוריים, וחילק מלגות". הוא הוסיף: "הכספים הוצאו מהקופה הציבורית והנאשם קנה בכסף את לבם של מקורבים, אזרחים שחפץ בטובתם, לא כמעשה חסד של רחמים".

השופט רוזן הוסיף בפסק הדין: "הנאשם הורשע בעבירות הטרדה מינית ומעשים מגונים - התמונה שהצטיירה היא קשה וקודרת. הוא תקף מינית נשים שהזדמנו במקרה או לא ללשכתו". לדבריו, "מדובר במעשים מכוערים שנשאו איתם ביזוי והשפלה. מעל ההשפלה בפגיעה בגוף ובנפש, נאלצו הקורבנות להתמסר לו ולהיענות לדרישותיו המיניות על מנת להבטיח את מקום עבודתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully