וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירות נתניהו: מילצ'ן מאיים בתביעה על ח"כ אמסלם

בעקבות דבריו של ח"כ דוד אמסלם לאולפן וואלה! NEWS, לפיהם המיליארדר רוצה "להפיל את ראש הממשלה", שלח מילצ'ן מכתב בו איים לתבוע אותו. מילצ'ן מעורב בפרשה שבה נחקר נתניהו בחשד שקיבל ממנו מתנות בשווי מאות אלפי דולרים. המשטרה: "מנסים להרתיע את גורמי אכיפת החוק"

צילום: יוני ריקנר ומאצ'י הוף, עריכת וידאו: ניר חן

איש העסקים ארנון מילצ'ן החשוד במתן טובות הנאה לראש הממשלה בנימין נתניהו שלח הערב (שני) מכתב לח"כ דוד אמסלם ובו כתב כי אם לא יחזור בו חבר הכנסת מהתבטאויותיו נגד מילצ'ן בפומבי בתוך 48 שעות, יתבע אותו. "אתמול התראיינת במספר כלי תקשורת, וטענת כי מר מילצ'ן פנה למשטרה במטרה להביא לסיום כהונתו של נתניהו, לא פחות", נכתב. "מילצ'ן אינו מכיר אותך, ואתה אינך מכיר את העובדות. אמירות אלה הן השמצות פרועות, שלוחות רסן ומשוללות יסוד, ופוגעות פגיעה קשה בשמו הטוב של מר מילצ'ן". בתוך כך, השבוע צפוי נתניהו להיחקר שוב בפרשה.

כמו כן, נטען במכתב כי דבריו של אמסלם גובלים בלשון הרע, שכן הם גורמים "נזקים בלתי הפיכים לשמו של מילצ'ן". "במהלך מסע הראיונות, או מסע ההכפשות שערכת אתמול, הוספת כי אם דבריו של מילצ'ן הם אמת הוא איש בזוי", נכתב לאמסלם, בטענה שאינו מכיר את העובדות.

אתמול התראיין ח"כ אמסלם לכמה כלי תקשורת, בהם חזר על טענות לפיהן מילצ'ן פרסם את דבר קבלת המתנות של נתניהו במכוון. מוקדם יותר היום, שב וחזר על דברים אלו בראיון לאולפן וואלה! NEWS, ואמר כי "יכולה להיות אופציה שמילצ'ן רוצה להפיל את ראש הממשלה, בסוף הדרך נראה אם כך. יש בסיפור מוטיבציות נוספות מעבר לסיגרים ושתייה. יש פה מוטיביציה להפיל את ראש הממשלה", והוסיף כי "בסוף נדע אם מילצ'ן חלק מהעניין. על פניו, אני לא מוציא את זה מכלל אפשרות".

עוד בוואלה! NEWS:
ברק: "אם ימליצו על אישום נגד נתניהו – הוא צריך להודיע על נבצרות"
טראמפ תחילה: נתניהו עשוי לבטל את ביקורו באוסטרליה בחודש הבא
איראן עונה לנתניהו: "במקום לדאוג לעמנו, שיפסיק לטבוח בפלסטינים"

ארנון מילצ'ן ובנימין נתניהו. AP,, לשכת העיתונות הממשלתית
"קיימת אופציה שמילצן רוצה להפיל את ראש הממשלה". נתניהו ומילצ'ן/לשכת העיתונות הממשלתית, AP,

לדברי אמסלם, אין צורך לפרסם בעיתון על מערכת יחסים בין חברים, כמו זו של נתניהו ומילצ'ן. "אם אני נותן לחבר שלי מתנה – זה ביני לבינו. זו מערכת יחסים בין החברים. אתה לא רץ לפרסם את זה בעיתון", אמר. "אם אזרח נשאל על ידי משטרת ישראל – הוא צריך לשתף פעולה ולענות. התהליך, אם מישהו נותן מתנות למישהו זה צריך להישאר ביניהם. רק שהיה פה מעבר לעובדות כאילו לבזות את ראש הממשלה", הוסיף.

מילצ'ן, שנחשב לאחד הישראלים העשירים בעולם, חשוד שהעביר לבני הזוג נתניהו טובות הנאה בדמות סיגרים ואלכוהול, בסך יותר מ-400 אלף שקלים. החשבוניות שמתעדות את הרכישות לטובת הזוג נתניהו, התגלו בחיפוש שנערך במשרדיו של מפיק הקולנוע הישראלי, שגם פעל בעבר בשירות קהיליות המודיעין בישראל. במסגרת החקירה, המתנהלת ביחידת להב 443 של המשטרה, נחקרו בין היתר גם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, ויועצו לשעבר, ישעיה סגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
"לא מעניין אותם": יו"ר ועדת הפנים אמסלם נעל את הדיון בנושא השריפות. מערכת וואלה! NEWS
"אם אני נותן לחבר שלי מתנה - זה בינינו". אמסלם/מערכת וואלה! NEWS

בתוך כך, המשטרה מסרה הערב תגובה חריגה ברקע החקירות נגד נתניהו, וטענה כי "בימים האחרונים, על פי פניות כתבים לבדיקת טענות שונות ומשונות, אנו מזהים מה שנראה לכאורה כמסע מתוזמר שעניינו העלאת טענות כזב כנגד קצינים בכירים באגף החקירות. אנו רואים בחומרה הפעלת לחץ (בוודאי שקרי) שנועד להרתיע את גורמי אכיפת החוק למלא תפקידם נאמנה, באמצעות פגיעה משוללת יסוד בחוקרים ובאמינותם. משטרת ישראל תעניק גיבוי מלא לחוקריה. המשטרה תמשיך לעשות את מלאכתה נאמנה ללא משוא פנים וללא מורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully