וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מנקה משרדים גנב שני מיליון שקלים במזומן מבעל החברה

23.1.2017 / 0:32

במאי 2015 התלונן בעל חברת תיווך בתל אביב כי נגנבו ממנו מיליוני שקלים שהונחו במשרדו. צעיר בן 28 תושב השטחים, עובד ניקיון במשרד, תועד במצלמות האבטחה כשהוא יוצא מהמקום עם תיקים בידיו. מחר יוגש נגדו כתב אישום

צילום: דוברות משטרה, עריכה: יאיר דניאל

לפני כשבועיים עצרה משטרת תל אביב צעיר בן 28, תושב הרשות הפלסטינית, בחשד שגנב תיק ובו יותר משני מיליון שקלים במזומן ממשרד תיווך ברחוב גורדון שבעיר, שבו עבד כמנקה. לאחר חקירה ממושכת שהחלה כבר בחודש מאי 2015, תגיש מחר (שני) הפרקליטות כתב אישום נגד הצעיר, ובקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו.

הפרשה החלה ב-20 במאי 2015, אז התקבלה תלונה במשטרה בגין גניבת הכסף. עם קבלת התלונה נפתחה חקירה, שבמהלכה התברר כי הכסף היה בחלקו בדולרים וחלקו בשקלים, והונח במגירה במשרדו של בעל המשרד. מבדיקת מצלמות האבטחה במקום גילו החוקרים את עובד הניקיון במשרד כשהוא יוצא מהמשרד עם תיקים בידיו, ומכונית ממתינה לו בסמוך למקום.

עוד בוואלה! NEWS:
מקורביו של ארנון מילצ'ן: "קמפיין השמצות מביך מטעם נושאי כלים"
אופנוענים נגד מחבלים: המשטרה תקים חטיבה חדשה נגד חדירות ממנהרות
קליעים רבים ברכב המשטרה: מח"ש בודקת אם בוצע ירי ללא הבחנה בנגב

תיעוד: עובד ניקיון פלסטיני גנב שני מיליון ש"ח ממשרד תיווך בתל אביב. מערכת וואלה! NEWS
מכונית המתינה לו בסמוך למקום. תיעוד מצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS

על פי החשד, הצעיר רכש באמצעות הכסף שגנב שלושה בתים בשטחים ואף הפקיד בחשבונו חצי מיליון שקלים. עוד התברר כי בסמוך למועד הגניבה נתפס החשוד על ידי הרשות הפלסטינית כשבאמתחתו סכום במזומן בשווי המוערך בכמיליון שקלים. על אף העובדה כי הוא תושב בלתי חוקי ואין בידיו אישורי שהייה ועבודה כדין, החוקרים הוציאו צו למעצרו וביצעו פעולות רבות לאיתורו.

בתחילת חודש ינואר נעצר הצעיר בסיוע יחידות מיוחדות בשטחי הרשות. מעצרו הוארך מעת לעת וביום חמישי האחרון הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע בעניינו.

(עידכון ראשון 22:30)

  • עוד באותו נושא:
  • שוד
  • גניבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully