וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מילצ'ן העיד: הזוג נתניהו הוא שדרש את טובות ההנאה"

עיתון "הארץ" דיווח כי החשוד העיקרי במתן טובות הנאה ב"תיק 1000" טען בעדותו כי לא נתן אותן מיוזמתו. עוד דווח כי המעורבים בפרשה השתמשו בשמות קוד. מקורב לשעבר לבני הזוג נתניהו: "עשיתי סולחה בינם לבין מילצ'ן ומאז הוא נכנס לרשימת הספקים"

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

איש העסקים ארנון מילצ'ן, החשוד העיקרי במתן טובות הנאה לבני הזוג נתניהו ב"תיק 1000", טען בעדותו במשטרה כי ראש הממשלה ורעייתו הם שדרשו ממנו להעניק להם את טובות ההנאה, ושלרוב הן לא ניתנו מיוזמתו - כך דיווח הבוקר (שישי) עיתון "הארץ". על פי הדיווח, המעורבים בפרשה השתמשו בשמות קוד, "עלים" לסיגרים ו"ורדים" לשמפניה הוורודה.

עוד דווח כי "עדותו של מילצ'ן הייתה נקודת המפנה בפרשה המכונה תיק 1000. אליה הצטרפו קבלות ופרטי כרטיסי אשראי, שנתפסו בידי החוקרים ומעידים לכאורה על מסע הרכישות למען ראש הממשלה ובני ביתו. עוד קודם הצביע מידע מודיעיני שהצטבר במשטרה על דפוס שבמסגרתו התבקשו אילי הון לרכוש עבור נתניהו מוצרי יוקרה. התשתית הראייתית בציר שבין ראש הממשלה והמפיק ההוליוודי היא שביססה את החשד הזה.

"בחודשים האחרונים העידו, מלבד מילצ'ן עצמו, גם כמה מעובדיו בישראל, שהיו מעורבים במבצעי הרכישה וההעברה של טובות ההנאה לנתניהו. השלב האחרון התבצע באמצעות נהגים", נכתב.

עוד בנושא:
אהוד ברק תוקף את היועמ"ש: "אובדן מצפן בטיפול בפרשות ביביגייט"
תיק מוזס-נתניהו: עורך ynet לשעבר והשר אלקין מעידים במשטרה
חשיפה: הקשר הסודי בין ראש המוסד לחשוד המרכזי ב"תיק 1000"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עדותו של מילצ'ן הייתה נקודת המפנה בפרשה". בני הזוג נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, מקורבו לשעבר של הזוג נתניהו, איש העסקים רוני מאנה, שפך אור גם הוא על פרשה 1000 בעמוד הטוויטר שלו. "בקדנציה הראשונה של ביבי, שרה ביקשה ממילצ'ן בובה ענקית, מתנה ליאיר הקטן. מילצ'ן שלח למלון בובה קטנה, (אך)שרה לא אהבה את הגודל וזרקה את הבובה בעצבים", כתב הבוקר. "שרה כעסה מאוד על מילצ'ן והיא נתנה הוראה להרחיק את מילצ'ן מהסביבה הקרובה וכך היה. אני עשיתי ביניהם סולחה בסוף אוגוסט 2008", הוסיף וביקש: "אל תקנו את השקרים". בהמשך פירט: "אני עשיתי סולחה בין ביבי ומילצ'ן רק אחרי ששרה אישרה וזה קרה במסעדת טורקיז האהובה. הקשר התהדק ממש בשנת 2010 ומאז הוא נכנס לרשימת הספקים".

אמש התייחס פרקליט המדינה שי ניצן לטענות על שיקולים פוליטיים שהובילו להחלטה לפתוח בחקירת פרשות 1000 ו-2000, שבמרכזן עומד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "לאורך השנים נשמעות נגדנו טענות כאילו פתחנו בחקירה נגד אישי ציבור מסוימים רק משום שהם משתייכים לצד הימני או השמאלי של המפה הפוליטית, לעדה מסוימת, למיעוט מסוים, וכיוצא בזאת", אמר. "הכול הבל ורעות רוח. אין דבר רחוק יותר מן האמת".

לדברי ניצן, "מערכת אכיפת החוק של מדינת ישראל הוכיחה שאיננה מהססת לפעול מקום שבו עולה חשד לעבירות פליליות – גם כאשר החשודים הם בדרגים הבכירים ביותר". הוא הוסיף כי הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט "הם 'עיוורי צבעים' בהקשר הזה, ואין דבר שמנחה אותנו בעשייה זולת אותו שיקולים ענייניים ומקצועיים. לחצים כלשהם על המערכת לא יעזרו, שכן המערכת בנויה כך שרק שיקולים מקצועיים נלקחים בחשבון. כך היה וכך יהיה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איש העסקים ארנון מילצ'ן. GettyImages
מילצ'ן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully