וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסתה להסתתר מתחת לכובע: גנבת התיקים תועדה - ונעצרה

16.1.2017 / 0:11

תושבת ירושלים חשודה שגנבה תיקים של נשים מבוגרות במרכז תל אביב ומשכה אלפי שקלים מכרטיסי האשראי הגנובים. בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה אופן הפעולה של החשודה, שנעצרה לבסוף בביתה

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שמרית גולדשטיין

תושבת ירושלים בשנות ה-50 לחייה נעצרה הבוקר (ראשון) בביתה, בחשד שגנבה תיקים מנשים מבוגרות בתל אביב בכמה מקרים, ומשכה כ-13 אלף שקלים מכרטיסי האשראי הגנובים. החשודה תועדה במצלמות האבטחה, ובסרטונים ניתן לראות כי היא נהגה להשתמש בכובעים רחבים על מנת להקשות על זיהויה.

המקרה הראשון אירע לפני כשבועיים בשעת צהריים, במסעדה ברחוב דובנוב שבמרכז בתל אביב. המתלוננת, אישה כבת 80, עזבה את המקום לכמה דקות וכשחזרה, גילתה כי תיקה נגנב. מתיעוד במצלמות האבטחה במקום ניתן לראות כי החשודה ניצלה את הרגעים שבהם המתלוננת לא ישבה בכיסאה ובעלה לא שם לב למתרחש, וגנבה את התיק, שבו היה ציוד אישי וכרטיס אשראי שאליו היה מוצמד הקוד האישי. החשודה ביצעה מהכרטיס משיכה של 4,000 שקלים.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: מנקה משרדים גנב שני מיליון שקלים במזומן ממנהל החברה
נסגר תיק החקירה נגד תושב בית אלעזרי שנחשד בירי למוות בפורץ
היכן שקי הכסף? המשטרה לא מצליחה למצוא את המיליונים שנעלמו

חשודה בת 54 תועדה גונבת תיקים וכובעים במספר עסקים בתל אביב. מערכת וואלה! NEWS
הגה להשתמש בכובעים על מנת להקשות על זיהויה. החשודה כפי שצולמה במצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS

מקרה נוסף אירע ביום חמישי האחרון בחנות נעליים ב"גן העיר" בתל אביב. המתלוננת, אישה בשנות ה-70 לחייה, הניחה את תיקה בסמוך לדלפק החנות, וגם במקרה זה החשודה ניצלה את חוסר תשומת לבה של המתלוננת. התיק הגנוב הכיל ציוד אישי וכרטיס אשראי, שגם כאן היה מוצמד אליו הקוד האישי. על פי החשד, לאחר הגניבה נעשתה מהכרטיס משיכה של 9,000 שקלים.

חרף העבודה כי החשודה השתמשה בכובעים רחבים בניסיון להסוות את זהותה, היא זוהתה לבסוף בתיעוד ממצלמות האבטחה ונעצרה. היא תובא מחר לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב.

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully