וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן שקי הכסף? המשטרה לא מצליחה למצוא את המיליונים שנעלמו

29.12.2016 / 13:34

שני מאבטחים נעצרו בחשד שגנבו 3.5 מיליון שקל, אולם הם טוענים כי השקים נעלמו מהמשאית המשוריינת. בימים האחרונים סרקה המשטרה עשרות פעמים את נתיב נסיעתם של השניים כדי לאתר את הכסף – ללא הועיל

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שמרית גולדשטיין

כבר עשרה ימים מחפשים חוקרי משטרת מרחב ירקון ברחובות תל אביב שקי כסף ובהם 3.5 מיליון שקלים שהיו אמורים להגיע לבנקים ומרכזי עסקים בעיר, אך נעלמו מהמשאית המשוריינת של חברת השמירה "מודיעין אזרחי". ביום שני האחרון נעצרו שמעון מנצור ויוסף בן שבוא, שני מאבטחים בחברה, החשודים כי גנבו את שקי הכסף, אולם עד עתה לא הודו השניים בחשדות נגדם, והם עדיין טוענים לחפותם.

המאבטחים החשודים הובאו אמש (רביעי) בפעם השלישית לבית המשפט למעצרים בתל אביב, שהאריך את מעצרם ביממה וקבע כי ישוחררו היום בצהריים למעצר בית, האחד לאשדוד והשני לנצרת עילית. על פי חקירת המשטרה, ביום רביעי שעבר הועמסה המשאית בכסף שאותו היו אמורים מנצור ובן שבוא לחלק במרכז תל אביב, אלא שלאחר שש עצירות גילו כי שקים המכילים מיליוני שקלים חסרים. השניים שבו על מסלול נסיעתם וניסו למצוא את הכסף האבוד, אך לא הצליחו לאתר את השקים. לאחר שהזעיקו את המשטרה ואת הממונים שלהם, הפכו מיד לחשודים המרכזיים.

עוד בוואלה! NEWS:
מנהל פינת חי בקיבוץ חצור בשפלה הואשם באונס ומעשים מגונים בילדות
חציתם באדום או נהגתם עם סלולרי? לא תוכלו להשתחרר עם אזהרה
תלמיד נהרג בקריסת סל בתל אביב - המנהלת לא הורשעה

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
לאחר שש עצירות גילו החשודים כי הכסף נעלם. משטרת תל אביב/יותם רונן

בימים האחרונים סרקו כוחות המשטרה עשרות פעמים את נתיב הנסיעה של משאית הכסף ובדקו את מצלמות האבטחה באזור בניסיון להבין לאן נעלמו מיליוני השקלים. שני המאבטחים נשלחו לבדיקת מכונת אמת, אך סניגוריהם טענו כי לא ניתן לקבוע בצורה נחרצת אם הם דוברי אמת, משום שהתרגשו מאוד בעת הבדיקה.

במהלך החקירה התברר כי משאיות הכסף נותרות לא מאוישות כשמובילים המאבטחים את שקי הכסף לבנקים, והמשטרה חושדת כי ניתן היה לפתוח את משאית הכסף כשהיא לא מאובטחת ללא בעיה. החוקר רס"ב יוני הירשהורן סיפר בדיון הארכת המעצר כי המשטרה בודקת גם עבירות רשלנות בהעברת הכסף.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully