וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל פינת חי בקיבוץ חצור בשפלה הואשם באונס ומעשים מגונים בילדות

28.12.2016 / 12:54

יוסף אלכביר, תושב הקיבוץ בן 49, נעצר לאחר ששלוש קטינות התלוננו נגדו. על פי כתב האישום, הוא אנס אותן וביצע בהן מעשים מגונים כשהיו בנות שמונה. בחקירתו הכחיש את החשדות נגדו

פינת חי, אשר מנהלה מואשם באונס ומעשים מגונים בקטינות, קיבוץ חצור. דצמבר 2016. שי מכלוף
פינת החי בחצור/שי מכלוף

כתב אישום חמור הוגש היום (רביעי) נגד יוסף אלכביר, תושב המועצה האזורית באר טוביה בן 49, בגין אונס ומעשים מגונים בקטינות. הנאשם, אחראי על פינת החי בקיבוץ, נעצר לפני שבועיים, במהלכם הכחיש בחקירתו את החשדות המיוחסים לו ושמר על שתיקתו. על פי החשד, אלכביר ביצע במשך עשר השנים האחרונות, במספר רב של הזדמנויות, עבירות של מעשים מגונים בשלוש מתלוננות קטינות, שהגיעו למשק לאחר שעות הלימודים כחלק מתכנית צהרונים.

הפרשה החלה עם הגעתן של שתי מתלוננות קטינות בליווי הוריהן אל מרכז ההגנה לילדים ולנוער "בית לין" שבאשקלון. שם, סיפרו לעובדות המקום כי החשוד ביצע בהן מעשים מגונים ואנס אותן בתחומי הקיבוץ כשהיו בנות שמונה. למחרת, מעצרו הוארך ובמקביל מתלוננת נוספת הגיעה לתחנת המשטרה וטענה כי החשוד ביצע בה מעשים מגונים ואנס אותה. בכתב האישום צויין כי "בין הנאשם למשפחות המתלוננות יש היכרות מוקדמת ויחסי ידידות".

ביום חמישי הורה בית משפט השלום באשקלון על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים, על אף שציין כי ישנן ראיות לכאורה להעמדתו לדין. נציג המשטרה ביקש לעכב את ביצוע ההחלטה לצורך הגשת ערר למחוזי, ובדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע השופט כי החשוד יישאר במעצר עד הגשת הצהרת התובע לקראת כתב אישום.

עוד בוואלה! NEWS:
הפרוטוקולים של פרשת ילדי תימן ייחשפו היום: "תשובות לשאלות לא פתורות"
דוח: רק 45% מהתלמידים שהורחקו לצמיתות מבתי הספר קיבלו טיפול
יתר נספה בשריפה בביתו בגליל: "כולנו רוצים לשמח את הנשמה שלו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully