וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתר נספה בשריפה בביתו בגליל: "כולנו רוצים לשמח את הנשמה שלו"

27.12.2016 / 21:12

יתר און כרמלי, תושב אמירים בן 40 ואב לשני ילדים, נספה בשריפה בקרוואן בחצר בית הוריו. אביו, ממייסדי המושב הצמחוני, סיפר לוואלה! NEWS: "רק אחרי שהשריפה כובתה נודע לנו שהוא היה בפנים". שלושה מאחיו של ההרוג בדרכם לארץ, ועשרות מבקרים הגיעו לנחם את המשפחה

צילום: דוברות מד"א

משפחתו של יתר און כרמלי, שנספה היום (שלישי) בשריפה במושב אמירים שבמועצה האזורית מרום גליל, כלל לא ידעה שהוא נמצא בקרוואן שעלה באש בחצר בית הוריו, עד לתום פעולות הכיבוי במקום – כך סיפר לוואלה! NEWS אביו, יהודה כרמלי. "אנחנו מתקשים לעכל את מה שקרה", סיפר, "בשבילנו הוא חי. אנחנו רוצים לשמח את הנשמה שלו, וכל אחד יעשה את זה בדרך שלו".

"בזמן שהשריפה פרצה היינו בבית, אבל לא ראינו אותה", שחזר כרמלי, ממייסדי המושב הצמחוני. "אחד השכנים ראה אותה והזעיק אותנו. בזמן שזה קרה בכלל לא חשבנו שהוא נמצא בתוך הבית". הוא המשיך: "הזעקנו את כוחות הכיבוי וההצלה ובמקביל צוות כיבוי אש של היישוב ניסה להשתלט על הלהבות עד שהכוחות הגיעו לפה. רק אחרי שהשריפה החריבה את הקרוואן וכובתה נודע לנו שהוא היה בפנים".

עוד בוואלה! NEWS:
"יאללה בלגן, אין לעבור היום": נערים השתוללו וחסמו את התנועה בי-ם. צפו
טרגדיה בשרון: בן 40 שנמצא מוטל ברחוב מת מהיפותרמיה
נתניהו באירוע הוקרה לכבאים בחיפה: "היה כאן חושך - וכעת יש אור"

יתר און כרמלי, נספה בשריפה באמירים, 27 בדצמבר 2016. באדיבות המשפחה
הותיר אחריו שני ילדים. יתר און כרמלי/באדיבות המשפחה

יתר און, בן 40 ואב לשני ילדים – בת בכיתה א' ובן בגן – עבד בבית המלון "מצפה הימים", הנמצא בין ראש פינה לצפת, והוא אחד משמונת ילדיה של משפחת כרמלי. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת השריפה מוקדם יותר היום נאלצו לקבוע את מותו. "כשהגענו למקום ראינו קרוואן שרוף כליל", סיפר פרמדיק מד"א אורן נאמן. "בתום פעולות הכיבוי של לוחמי האש בוצעו סריקות שבמהלכן אותר גבר כשהוא ללא רוח חיים".

האב יהודה סיפר כי שלושה מאחיו ומאחיותיו קיבלו את הבשורה הקשה בעת שהות בחו"ל, והם כעת עושים את דרכם חזרה לארץ על מנת לתמוך במשפחה האבלה ולהשתתף בהלווייתו. מאז היוודע דבר מותו של יתר און, עשרות בני משפחה, מכרים ושכנים הגיעו לבית משפחת כרמלי על מנת לנחם אותם ולתמוך בהם באבלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שריפה בקרוואן שמושב אמירים, 27 בדצמבר 2016. דוברות כב"ה
זירת השריפה, היום/דוברות כב"ה
שריפה בקרוואן שמושב אמירים, 27 בדצמבר 2016. דוברות כב"ה
זירת השריפה, היום/דוברות כב"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully