וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יאללה בלגן, אין לעבור היום": נערים השתוללו וחסמו את התנועה בי-ם. צפו

27.12.2016 / 19:52

בתיעוד המקרה נראים המתפרעים קופצים אל מרכז הכביש ומפריעים לנהגים. חברם דיווח על המקרה: "הם סיכנו את החיים שלהם. לא האמנתי שמדובר בחברים שלי". מנכ"ל "אור ירוק": "זו תוצאה ישירה של הירידה במספר הניידות בכבישים"

צלמים זמניים מורשים

קבוצת נערים הפריעה אמש (שני) לתנועת כלי הרכב באחד מרחובותיה של ירושלים, ובתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות הם נראים קופצים אל מרכז הכביש תוך שהם צועקים: "חסימת כבישים, יאללה בלגן, אין לעבור היום". אחד מהנערים המתועדים בסרטון העלה אותו לדף הפייסבוק שלו, ולאחר מכן אחד מחבריו דיווח על המקרה לעמותת "אור ירוק".

"לא האמנתי שמדובר בחברים שלי", סיפר הנער שהתלונן על קבוצת המתפרעים, שהגדיר את מעשם "מזעזע". לדבריו, "הם סיכנו את חייהם של הנהגים ואת החיים של עצמם". הוא עוד הוסיף כי "העובדה שאותו חבר בחר עוד להתגאות במעשה הנורא והעלה את זה לרשת עושה את המקרה חמור אף יותר. בתור חבר שלהם, אני מתבייש".

על פי סקר של "אור ירוק", שנערך באמצעות מכון המחקר "גיאוקרטוגרפיה", אחד מכל חמישה נהגים טען כי נתקל בקטטה שאירעה בכביש לפחות פעם אחת בשנה האחרונה, וכ-63% מהנשאלים הודו כי חוו אלימות מילולית ותנועות מאיימות לפחות פעם אחת בשנה האחרונה. "האלימות בחברה מחלחלת גם לכביש, וזו התוצאה של הירידה החדה במספר הניידות ובמספר השוטרים שנמצאים בכבישים", טען מנכ"ל "אור ירוק" שמואל אבואב בשיחה עם וואלה! NEWS, "אותם נערים לא היו מרשים לעצמם לנהוג כך לו היו חושבים שיש סיכוי שהמשטרה תהיה באזור".

עוד בוואלה! NEWS:
שני גברים נהרגו בשריפות בנצרת ובגליל העליון; שני פעוטות נפגעו
הפרקליטות: קסטיאל יואשם בעבירות מין ואונס ביום שישי הקרוב
טרגדיה בשרון: בן 40 שנמצא מוטל ברחוב מת מהיפותרמיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully