וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גברים נהרגו בשריפות בנצרת ובגליל העליון; שני פעוטות נפגעו

גבר כבן 40 נספה בשריפה שפרצה בצריף במושב אמירים בגליל העליון. מוקדם יותר הבוקר נהרג גבר כבן 30 בדליקה בבית בנצרת, בנו הפעוט נפגע באורח קשה ובתו בינוני. נסיבות השריפות טרם התבררו

צילום: כיבוי והצלה

שני בני אדם נספו היום (שלישי) בשריפות בנצרת ובמושב אמירים שבמועצה האזורית מרום גליל. שני פעוטות נפגעו באורח קשה ובינוני.

בנצרת, גבר כבן 30 מת בשריפה שפרצה בבניין מגורים בשכונת חאלת אל-דיר. שני ילדיו, בני שנתיים ושלוש, נפגעו באורח קשה וקל-בינוני, בהתאמה. הפעוט בן השנתיים פונה לבית החולים העמק בעפולה והפעוטה בת השלוש פונתה לבית החולים האנגלי.

צוות מד"א שהגיע למקום קבעו את מותו של הגבר, שנמצא בדירה מחוסר הכרה עם כוויות רבות על גופו. שלושה צוותי כיבוי אש פעלו לכיבוי השריפה וסרקו את הבניין לאיתור לכודים. "מדובר בשריפה שהתרחשה בדירה בקומה הרביעית. לוחמי האש חילצו אלינו פעוט כבן שנתיים מעורפל הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים העמק", סיפר פרמדיק מד"א בולוס סעד, שהגיע למקום.

לקריאה נוספת:
פרשת גטאס: נעצר חשוד נוסף באספקת הטלפונים שהועברו לאסירים
בניית רכבת קלה והעברת בסיסי צה"ל: כך תיראה התכנית לפיתוח הצפון
תפוסה של 103% בבתי החולים: "כל חורף אותן תמונות נוראיות"

דירת מגורים שנשרפה בנצרת, 27 בדצמבר 2016. ספק 500
ההרוג סבל מכוויות ושאיפת עשן. השריפה בדירה בנצרת, הבוקר/ספק 500
דירת מגורים שנשרפה בנצרת, 27 בדצמבר 2016. ספק 500
האב נהרג, ילדיו פונו לבתי חולים. הדירה בנצרת, הבוקר/ספק 500

"בתום פעולות הכיבוי ומיד כשהתאפשר בוצעה סריקה בדירה ואותר גבר כבן 30 מחוסר הכרה כשהוא סובל מכוויות ושאיפת עשן, ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. אישה נוספת שהייתה בדירה לא נפגעה וילדה נוספת שהייתה במקום פונתה לבית החולים האנגלי".

צוות חקירה מיוחד פתח בבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה, בסיוע יחידת הכלבנים של יחידת הכלבנים של שירותי הכבאות מחוז הצפון. בכבאות הבהירו כי כל כיווני החקירה נבדקים, אולם הבנייה הקלה של הזירה מקשה על עבודת החקירה. זאת, מאחר שבמהלך השריפה קרסה תקרת העץ וקירת הגבס קרסו לתוך חלל השריפה.

שריפה בקרוואן שמושב אמירים, 27 בדצמבר 2016. דובר צה"ל
זירת האירוע בגליל העליון/דובר צה"ל

הגבר השני שנהרג, כבן 40, נמצא בצריף במושב אמירים לאחר שהמבנה נשרף כליל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו.

"כשהגענו למקום ראינו קראוון שרוף כליל", סיפר פרמדיק מד"א אורן נאמן. "בתום פעולות הכיבוי של לוחמי האש בוצעו סריקות שבמהלכן אותר גבר כבן 40 כשהוא ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

הרשות הארצית לכבאות והצלה מסרה כי היא "קוראת לציבור להימנע משימוש בתנורי ספירלה ובלית ברירה להרחיקם לפחות שלושה מטרים מחומרים דליקים, לא להעמיס מכשירים זוללי חשמל על שקע אחד ולהתקין גלאי עשן עצמאי בכל חדר וקומה".

(עדכון ראשון: 07:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully