וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חציתם באדום או נהגתם עם סלולרי? לא תוכלו להשתחרר עם אזהרה

29.12.2016 / 0:12

המשטרה הרחיבה את רשימת העבירות שבגינן יקבלו נהגים בוודאות קנס או זימון למשפט. בין היתר, נהג שעקף בצורה בלתי חוקית, לא חגר חגורת בטיחות או חנה בחניית נכים יקבל דוח

מבצע אכיפה משטרת התנועה הארצית נגב נגד משאיות עם משקל חורג. קובי ליאני
צמצום שיקול הדעת של השוטר. ניידת משטרת התנועה/קובי ליאני

המשטרה הודיעה אתמול (רביעי) על שינוי במדיניות מתן דוח אזהרה בגין שלל עבירות, שעד כה יכול היה השוטר לקבוע על פי שיקול דעתו שלא להטיל עונש על העובר אותן, אלא להסתפק באזהרה. השינויים ייכנסו לתוקף ב-10 בינואר הקרוב.

עבירות התנועה שבהן לא יהיה ניתן לתת דוח אזהרה הן חצייה באור אדום, עקיפה בלתי-חוקית, אי-חגירת חגורות בטיחות, חנייה בחניית נכה, העמסת מטען בניגוד לחוק, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, אי-מתן זכות קדימה להולכי הרגל, סטייה מנתיב בחוסר זהירות, אי-ציות לתמרור עצור, נסיעה בשולי הכביש ועליית רכב על אי תנועה.

בנוסף, מעתה רק נהג המחזיק ברישיון נהיגה במשך שבע שנים לפחות, ועומדות לזכותו חמש שנים של עבר תעבורתי נקי, יוכל לקבל דוח אזהרה, וגם זאת על פי שיקול דעתו של השוטר. מהמשטרה נמסר כי "השינוי במדיניות של מתן דוחות האזהרה נובע בעיקר לאור הצורך להיאבק בתאונות הדרכים, הנובעות ברובן מביצוע עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות בכביש, שבהן תמשיך משטרת ישראל להיאבק בנחישות".

(עדכון ראשון: 22:43)

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: "הטרור משתולל באזור - אבל קרי תוקף את ישראל"
יש מכתבים מהביטוח, יש זימון לקלפי – אבל משה אמור להיות מת
משפחות של ילדי תימן: "הפרוטוקולים לא מספרים את האמת המלאה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully