וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מנקה משרדים גנב שני מיליון שקלים במזומן ממנהל החברה

9.1.2017 / 9:45

מוחמד פקיה, פלסטיני שוהה בלתי חוקי, חשוד כי בזמן שניקה את אחד ממשרדיה של חברת נדל"ן גדולה בצפון תל אביב הבחין בתיק ובו הכסף, ונטל אותו. על פי החשד, פקיה רכש באמצעות הכסף שלוש דירות והפקיד מאות אלפי שקלים בחשבונו

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
נראה במצלמות האבטחה כשהוא יוצא מהמשרד עם התיק/ShutterStock

משטרת תל אביב עצרה צעיר בן 28 בחשד שגנב תיק ובו יותר משני מיליון שקלים במזומן מאחד ממנהלי חברה שאת משרדיה ניקה. על פי החשד, בזמן שניקה את משרדה של חברת נדל"ן גדולה בצפון תל אביב, מצא המנקה, מוחמד פקיה, השוהה בשטח ישראל באופן לא חוקי, תיק ששייך לאחד ממנהלי החברה והיה מונח במשרדו.

החוקרים סבורים כי התיק, ובו היו שטרות של דולרים ושקלים, נלקח על ידי עובד הניקיון שהסתיר אותו, כבר לפני יותר משנה. יתרה מכך, בסוף השבוע האחרון טענו החוקרים כי החשוד קנה שלושה בתים בשטחים באמצעות הכסף שגנב, והפקיד בחשבונו חצי מיליון שקלים.

בעלי חברת הנדל"ן ניסו למצוא את תיק הכסף מבלי לערב את המשטרה, אך לאחר שלא צלחו, הגישו תלונה במשטרה. בדיון בהארכת מעצרו שנערך אתמול (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב הודה החשוד רק בחלק מהעבירות המיוחסות לו.

לטענת החוקרים, במצלמות האבטחה במשרדים נראה פקיה כשהוא יוצא והתיק באמתחתו. על פי סנגורו של פקיה, עו"ד דן באומן, חשדות המשטרה אינם נכונים – הוא לא הפקיד את הכסף בבנק ולא קנה דירות בירושלים. למרות ההכחשה המוחלטת, השופטת רונית פוזננסקי כץ האריכה את מעצרו של פקיה בשלושה ימים, וקבעה כי החשדות נגדו הולכים ומתבססים.

עוד בוואלה! NEWS:
משפחת ההרוג מ"צוק איתן" מבקשת מהגנבים: "החזירו לנו את התמונות של לי"
הקלטת השיחה בין נתניהו למוזס נמצאה בביתו של ארי הרו
"במקום ללוות אותו לחתונה": מאות בהלוויית ההרוג בתאונת האופנוע

  • עוד באותו נושא:
  • גניבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully