וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום ללוות אותו לחתונה": מאות בהלוויית ההרוג בתאונת האופנוע

8.1.2017 / 15:31

יוסף חיים מזרחי, שנהרג עם חברו ניראל כהן כשנפלו מגשר בסמוך לצומת בר אילן, הובא למנוחות בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. אחיו ספד לו: "כולם אהבו אותך בתור בן, אח וחבר"

צילום: מד"א,, עריכה: יאיר דניאל

כ-400 בני משפחה וחברים הגיעו היום (ראשון) לבית העלמין סגולה בפתח תקווה, כדי ללוות למנוחות את יוסף חיים מזרחי, בן 19 מאלעד, שנהרג אתמול בתאונת אופנוע בסמוך לקריית אונו. על אף היותו של מזרחי חייל צה"ל ביקשה המשפחה לקיים הלוויה אזרחית ולא צבאית. ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, נכח גם הוא בהלוויה.

אביו של יוסף חיים, דוד מזרחי, ספד לו: "יוסף היה בן זקונים שלנו מבין 12 אחיו, כל האנשים שפה היו צריכים להגיע לחתונה שלך". אחיו של ההרוג, יחזקאל, ספד גם הוא. "יוסף חיים אחי היקר, הילד האהוב, כולם אהבו אותך בתור בן, אח וחבר. אנחנו נמצאים בחלום בלהות שרואים אותך ככה בתכריכים", אמר. "עלם חמודות שעשה טהרה וכמה ימים לפני שנפטר, הספיק להגיע לספר להורים איזה שבת מרגשת עבר. היה עושה תספורת בחינם לחבריו וידידו האברכים, לא הסכים לקחת להם כסף על העבודה שלו. כנראה שהקדוש ברוך החליט ללכוד שושנים זה רק כדי שנידבק במעלותיו של יוסף חיים".

עוד בוואלה! NEWS:
השרים יכריעו: רוכבי אופניים חשמליים יחויבו ברישיון מיוחד?
פעוט כבן שנה נהרג בתאונה ברהט; קשיש בן 102 נהרג בצפון

שני ההרוגים מאלעד בתאונת האופנוע בכביש 4 אמש לפני שאירעה התאונה, 7 בינואר 2017. מחלקת נוער וצעירים אלעד, מערכת וואלה! NEWS
"עלם חמודות". מזרחי/מערכת וואלה! NEWS, מחלקת נוער וצעירים אלעד

גיסו של מזרחי, יצחק כהן, אמר מעל קברו: "אלוהים נתן ואלוהים לקח. השם נתן לנו אותו לתקופה קצרה וכבר לקח לנו אותו", אמר כהן. "כמה ביקשו והתפללו ההורים על הילד הזה. רק אתמול היו אצל סבתא. רק חזר משבת התחזקות לקראת עלייתו בסערה השמיימה, ביום עשרה בטבת, וביום חורבן הזה, אנחנו מתאבלים על יוסי אהובנו. יוסי היית צדיק. כל המשפחה והחברים מצטער, הצער מגיע מן השמיים, לא הגיע למשפחה היקרה והצדיקה הזאת לאבד את יקירה. במקום ללוות אותו לחתונה אנחנו מלווים לבית דין שמיים. בורא, תן חוזק למשפחה לעמוד בחוזק הגדול והחלל שנוצר".

בתאונה נהרג גם חברו של מזרחי, ניראל כהן. השניים נפלו מגשר בכביש 471 בסמוך לצומת בר אילן. מזרחי וכהן, תושבי אלעד, נפצעו באורח אנוש בתאונה ופונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים שיבא בתל השומר, שם מתו מפצעיהם כעבור כמה שעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שני צעירים נהרגו בתאונת דרכים בירידה מכביש 471 לכיוון כביש 4 במחלף בר אילן. מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, אמש/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully