וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים במקום מורים: מבצע אכיפה בתיכון לרוכבי אופניים חשמליים

15.1.2017 / 20:00

תלמידי תיכון "המעיין" בראשון לציון נתקלו בשוטרים ופקחים של העירייה, שהחלו לפעול נגד עבירות של אופניים חשמליים. היום הם קיבלו רק דוחות אזהרה, אך החל ממחר יחולקו גם קנסות

צילום: אבי אשכנזי באמצעות הסמארטפון של וואה-ווי, עריכה: אוהד פיטר

שוטרים ופקחים של עיריית ראשון לציון הגיעו הבוקר (ראשון) לתיכון בעיר והחלו במבצע אכיפה של עבירות תנועה מצד רוכבי אופניים חשמליים. הם הסתפקו הבוקר בחלוקת דוחות אזהרה בלבד, אך החל ממחר יוטלו גם קנסות עד אלף שקלים. ביוזמת מנהלת תיכון "המעיין", גם עמותת "אור ירוק" ניסתה לחנך את התלמידים, שרבים מהם מגיעים לתיכון באופניים חשמליים, לנהיגה בטוחה.

השוטרים התפרסו ברחובות סביב התיכון ואיתרו את הנערים שרכבו על אופניים והיו בני פחות מ-15, ותלמידים שרכבו ללא קסדה. בנוסף לכך, עצרו השוטרים נערים שהרכיבו רוכב נוסף או שרכבו על המדרכה ולא על שביל האופניים.

המשטרה טוענת כי תוצאות מבצע האכיפה בתיכון כבר נראות בשטח וכי יותר רוכבים הגיעו עם קסדות וציוד מגן אחר בשל נוכחות השוטרים והפקחים. מנהלת התיכון מסרה כי המבצע יימשך לאורך השבוע הקרוב.

עוד בוואלה! NEWS:
"זו פצצה מתקתקת": כך הפכו תאונות האופניים החשמליים למכת מדינה
השרים יכריעו: רוכבי אופניים חשמליים יחויבו ברישיון מיוחד?
רוכב אופניים חשמליים נדרס למוות, 17 פצועים בתאונות שרשרת בצפון

מבצע אכיפה ממוקד כלפי תלמידים הרוכבים בצורה לא חוקית עם אופניים חשמליים, בית ספר המעיין, ראשון לציון. ינואר 2017. אבי אשכנזי, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, תמונות גולשים
השוטרים עצרו תלמידים שרכבו ללא קסדה. מבצע האכיפה, הבוקר/תמונות גולשים, אבי אשכנזי, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully