וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים חשמליים נדרס למוות, 17 פצועים בתאונות שרשרת בצפון

פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הרוכב, בן 33, בזירת התאונה באשדוד. בשתי תאונות שרשרת, שהתרחשו במרחק של כ-300 מטרים זו מזו בסמוך לצומת ראש פינה, נפצעו 17 בני אדם, בהם אחת קשה ואחת בינוני. במקום שורר ערפל כבד

צילום: מד"א, עריכה: שניר דבוש

רוכב אופניים חשמליים בן 33 נהרג הבוקר (שלישי) בתאונה באשדוד. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה ברחוב שבי ציון בעיר קבעו את מותו במקום.

פרמדיק מד"א שי אלאזמי, שהגיע למקום התאונה, סיפר כי רוכב האופניים היה לבוש בבגדים שחורים, מה שהקשה לראותו בחשכה. "הוא היה שרוע על הכביש, מחוסר הכרה, עם שברים מרובים ופגיעה רב מערכתית קשה במיוחד שלא הותירה סיכוי. בלית ברירה נאלצנו לקבוע את מותו במקום", אמר אלאזמי.

בתאונה אחרת בין שלושה כלי רכב בכביש 90 בסמוך לצומת ראש פינה, אישה אחת נפצעה קשה, אחרת נפצעה בינוני ושמונת הנוספים נפצעו פצעים קלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א ממרחב ירדן פינו את הפצועים למרכז הרפואי זיו בצפת.

עוד בוואלה! NEWS:
הסערה החורפית מגיעה: גשם, רוחות חזקות – וחשש משיטפונות
הסערה סביב עלות ה-F-35: "הכסף חשוב – אבל הטכנולוגיה יותר"
רגעים אחרונים לפני ניצחון אסד בחאלב: "הצבא טובח באזרחים ברחובות"

רוכב אופניים בן 33 נהרג מפגיעת רכב באשדוד, 13 בדצמבר 2016. אלי אדרי, מד"א
זירת התאונה באשדוד/מד"א, אלי אדרי

חובש רפואת חירום במד"א יגאל בן עודיז, שטיפל בפצועים, סיפר כי הצוות הרפואי החל במיון הפצועים מיד עם הגעתו למקום. "אישה כבת 47 סבלה מפגיעה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה והנשמה ופנינו אותה במצב קשה לבית החולים זיו", סיפר בן עודיז, "במקביל צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום פינו עשרה פצועים במצב קל, שלושה גברים ושבע נשים שסבלו מפציעות קלות".

מהמשטרה נמסר נסיבות התאונה בבדיקה, וכי באזור שורר ערפל כבד המקשה על הראות. הנהגים מתבקשים להדליק אורות, לשמור מרחק בטוח, לנהוג במהירות התואמת את תנאי הדרך, להימנע מבלימות פתע ולנסוע במהירות איטית בכניסה לשלוליות.

זמן קצר אחר כך, ורק כ-300 מטרים ממקום האירוע, התרחשה תאונת שרשרת נוספת. בתאונה, בה היו מעורבים ארבעה כלי רכב, נפצעו שבעה בני אדם באורח קל והם מפונים למרכז הרפואי זיו בצפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תאונת דרכים כביש 90, בסמוך למקום בו אירעה תאונה נוספת הבוקר, 13 בדצמבר 2016. מד"א
זירת התאונה בכביש 90 בה נפצעו עשרה בני אדם/מד"א

בשדרות ירושלים בתל אביב - יפו נפצע הולך רגל כבן 50 פצעים קשים מפגיעת קטנוע. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא מורדם ומונשם וסובל מפגיעת ראש. רוכב האופנוע, צעיר כבן 20, נפצע באורח קל.

חובש רפואת חירום במד"א אריה פרקש, שטיפל בפצוע, סיפר כי הוא זיהה את רוכב הקטנוע שהיה בהכרה מלאה, וסמוך אליו, שוכב בצד הדרך, הולך הרגל מחוסר הכרה. "התחלתי להעניק לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים איכילוב, כשהוא מורדם ומונשם, מצבו קשה ולא יציב והוא סובל מחבלת ראש קשה".

הולך רגל שנפגע מאופנוע בשדרות ירושלים בתל אביב, 13 בדצמבר 2016. חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה ביפו/מד"א, חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully