וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס נהרגה בגואטמלה בטיול חייה: "הייתה מאושרת, זה אבדן גדול"

10.1.2017 / 13:07

חבריה לעבודה של הדס אייש, בת 60 שעבדה במסגרת לבעלי מוגבלויות בקריית טבעון, סיפרו על אישה "צנועה וטובה". כעת, הם מתלבטים כיצד לספר לדיירים שאהבו את הדס על מותה: "זה יום קשה"

צילום: guatevision, עריכה: יאיר דניאל

"זה היה טיול חייה, היא חיכתה לו זמן רב. היא הייתה שמחה ומאושרת" – כך סיפרו היום (שלישי) חבריה לעבודה של הדס אייש, בת 60 מקריית טבעון, שנהרגה במהלך שיט אבובים בגואטמלה. אייש עבדה כמזכירה ב"כפר תקווה", מסגרת לבעלי מוגבלות שכלית התפתחותית, לפגועי נפש ולבוגרים עם אוטיזם, ועמיתיה מתלבטים כעת כיצד לבשר על מותה לדיירי המעון.

"הבוקר, כששמענו על התאונה, חששנו והתפללנו שזו לא היא", סיפר מושיק גרוס, מנהל כפר תקווה שעמו כתבה אייש את המנון הכפר. "אנחנו ביום קשה. משעות הבוקר הבנו שהדס, שעובדת איתנו שנים ארוכות, כבר לא אתנו. השמועות מתפשטות מהר והבנו שהדס היא זו שמצאה את מותה בטיול".

עוד בוואלה! NEWS:
מור נפצעה בתאונה ומתה לאחר שבועיים של מאבק: "אוהב אותך, נסיכה"
נסגר תיק החקירה נגד תושב בית אלעזרי שנחשד בירי למוות בפורץ
איש עסקים במדי אסיר: ג'קי בן זקן התייצב לעדות בבית המשפט

הדס אייש נהרגה בטיול בגוואטמלה. באדיבות משפחת אייש, מערכת וואלה!
"אישה צנועה, חמה וטובה". אייש/מערכת וואלה!, באדיבות משפחת אייש

הוא הוסיף כי פגש את אייש יום לפני שיצאה לטיול והיא נראתה מאושרת. "זה לא היה מובן מאליו", אמר. "אני חושב עליה ועל ילדיה, ועל הדיירים שאיבדו אישה צנועה, חמה וטובה. זה אבדן גדול". הוא סיפר שאייש התחילה לעבוד במקום לפני יותר מעשור כמורה למבוגרים, ולאחר מכן הוצע לה להיות המזכירה של הכפר ושל גרוס.

"היה בינינו סוג של קשר עמוק", סיפר גרוס, והוסיף שלא שוחח עמה על הטיול פעמים רבות. "אמרתי לה – 'הדס, מלכת המדבר?', והיא אמרה 'כן, אני עושה גם דברים פחות צפויים'". עם קבלת הבשורה על מותה, התכנס הצוות כדי לחשוב יחד כיצד לספר לדיירים. "הם עדיין לא יודעים, יש כאלה שמחוברים לתקשורת ולדעתי זה כבר מסתובב. אנחנו מחכים שיבואו אלינו בשאלות ונספר את העובדות", אמר.

הרשויות בגואטמלה הודיעו היום על מותה של אייש במהלך שיט אבובים בנהר קחאבון בשמורת הטבע סמוק שמפיי במרכז המדינה. המתאם הלאומי לאסונות במדינה מסר כי היא ככל הנראה נפלה למים וטבעה בנהר, הנחשב לאטרקציה תיירותית פופולרית. היא טיילה במדינה במסגרת מסע של "מלכת המדבר", שמסרה כי היא משתתפת בצער המשפחה וכי הטיול הופסק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנון כפר תקווה שכתבה אייש עם מנהל המסגרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully