וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים במדי אסיר: ג'קי בן זקן התייצב לעדות בבית המשפט

10.1.2017 / 11:48

כמעט חודש וחצי לאחר שהחל לשאת את עונשו בגין הרצת מניות, הגיע בן זקן לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שם יעיד נגד איש העסקים אברהם נניקשוילי. השניים הואשמו במתן שוחד לשר לשעבר בנימין בן אליעזר

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

איש העסקים ג'קי בן זקן התייצב היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, לראשונה במדי אסיר לאחר שהחל לשאת את עונשו בבית הכלא חרמון, על מנת להעיד נגד איש העסקים אברהם נניקשווילי בפרשת השוחד שבה היה מעורב שר הביטחון לשעבר, בנימין בן אליעזר. לפני שנכנס לכלא, הגיע בן זקן להסדר טיעון עם הפרקליטות בפרשה.

במסגרת הסדר הטיעון, יורשע בן זקן בעבירה של סיוע להפרת אמונים, ייקנס ב-65 אלף שקל ויישא ארבעה חודשי עבודות שירות. את עבודות השירות יבצע בן זקן בחופף ל-26 חודשי המאסר בפועל שנגזרו עליו בתיק מנופים פיננסיים, שבו הורשע בהרצת מניות. הוא החל לשאת את עונש המאסר ב-1 בדצמבר.

בספטמבר האחרון החליט בית המשפט העליון להפחית את עונשו של בן זקן בגין הרצת מניות ולגזור עליו 26 חודשי מאסר בלבד - הפחתה של עשרה חודשים מהעונש שהטיל עליו בית המשפט המחוזי. כמו כן, הוגדל משמעותית הקנס שהוטל עליו.

עוד בנושא:
"מותו של פואד לא מנקה חטאי אחרים": נפתח שלב ההוכחות בפרשת בן אליעזר
העליון קיבל את ערעורו של בן זקן: עונש המאסר קוצר לכשנתיים

ג'קי בן זקן במדי אסיר במחוזי תל אביב. יותם רונן
בן זקן בבית המשפט המחוזי בתל אביב, היום/יותם רונן

במסגרת הפרשה הואשמו בן זקן, פעיל שוק ההון איתן אלדר ואדם נוסף, שזוכה לבסוף, בהרצת מניות בחברה במהלך נובמבר 2010 בהיקף של יותר מ-13 מיליון שקל. מטרת ההרצה הייתה הכנסת החברה למדד תל אביב 100 בבורסה.

נניקשווילי, יחד עם בן זקן ומעורבים נוספים, הואשם בפרשת בן אליעזר במתן שוחד לשר לשעבר בתמורה לקידום עסקיו. בין היתר, מדובר בקידום קבלת רישיון קידוח לחברת "שמן" שבבעלותם של נניקשווילי ובן זקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'קי בן זקן במדי אסיר במחוזי תל אביב. יותם רונן
בן זקן בבית המשפט, היום/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully