וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למען עתיד טוב יותר": נחמה ריבלין השיקה קמפיין להעצמת ילדות

במפגש עם ילדות ונערות השיקה רעיית הנשיא את קמפיין "רוצה, שווה, יכולה". "כולנו כאן כדי לומר את מה שאמור כבר להיות המובן מאליו", אמרה ריבלין. "אין דבר שאנחנו לא יכולות להשיג לעצמנו, בעצמנו"

נחמה ריבלין בהדלקת נרות עם נערות, דצמבר 2016. בית הנשיא, מערכת וואלה! NEWS
"גאווה ואושר". נחמה ריבלין במפגש עם הילדות/מערכת וואלה! NEWS, בית הנשיא

רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין השיקה היום (שני) קמפיין את הקמפיין "רוצה, שווה, יכולה" להעצמת ילדות שיזם ערוץ הילדים. במפגש שערכה היום ריבלין עם שמונה ילדות ונערות סיפרה כל אחת מהן על שאיפותיה ועל התמודדותה עם נושא השוויון המגדרי. "אימא שלי שעלתה לישראל לבדה, בחרה להקים כאן מושב ולהיות חקלאית. החיים שלה לא היו פשוטים, אבל היא גידלה אותי להאמין שאין דבר שהיא לא יכולה לעשות", סיפרה ריבלין. "יש לי אחות חזקה ואמיצה כמוה, גם בזכותה הבנתי שאין דבר שאנחנו לא יכולות להשיג לעצמנו, בעצמנו".

ריבלין הוסיפה: "יש לי שתי בנות וכלה שאוהבות ומוקירות את העצמאות שלהן, וכל אחת מהן מתקדמת למקומות שהיא בוחרת. יש לי חברות שכל אחת מהן היא מודל מיוחד של אומץ, והן מובילות שינוי, כל אחת במקום שלה - בספורט, בחינוך, בפוליטיקה, באמנות ובתרבות. יש לי ארבע נכדות מקסימות, שאני יודעת שמסתכלות על האימהות שלהן, ועל עוד נשים עוצמתיות שחיות סביבן: על מורות, מדריכות, ספורטאיות, מנהיגות. הנכדות שלי לא מעלות בדעתן את האפשרות שהן עצמן לא שוות, שהן לא יכולות להיות מי שהן חולמות להיות, ולהשיג דברים בדרכי נועם, אבל גם בנחישות, והכול בזכות השימוש בחוכמתן הנשית".

לדבריה, "העולם שאני חייתי בו שונה מאוד מהעולם שאתן חיות בו, וכשאני חושבת על מה מצפה לכן, ולאן אתן יכולות להגיע, זה מעורר בי קינאה מצד אחד, אבל גם גאווה ואושר מצד שני. כולנו כאן כדי לומר את מה שאמור כבר להיות המובן מאליו. ואם יש כאלו שזה עוד לא ברור להם, יתכבדו וישננו את המילים שהן המציאות של נשים רבות ברחבי הארץ הזו, מכל המקומות והמגזרים. 'רוצה. שווה. יכולה'. למען עתיד טוב יותר".

עוד בוואלה! NEWS:
ניסנקורן: "אנצח את שלי יחימוביץ' בבחירות ליו"ר ההסתדרות"
עומס בבתי החולים: כבר בתחילת החורף - תפוסה מלאה ומאושפזים במסדרונות
נועה לבנות – ומה לבנים? אלו השמות הנפוצים בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully