וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסנקורן: "אנצח את שלי יחימוביץ' בבחירות ליו"ר ההסתדרות"

26.12.2016 / 15:00

יו"ר ההסתדרות התייחס לזהות המועמדים בבחירות לארגון ביולי, ובהם הח"כית שטרם הודיעה על התמודדותה באופן רשמי, והביע ביטחון במעמדו. "פרץ והעבודה תומכים בי, וגם הוועדים והליכוד. אני פה כדי להישאר", אמר

צלמים זמניים מורשים

(מפגן תמיכה בניסנקורן לקראת הבחירות להסתדרות, החודש)

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר היום (שני) כי הוא בטוח בניצחונו לקראת הבחירות בארגון במאי הקרוב – ללא קשר לזהות המתמודדים נגדו. "אני פה כדי להישאר, אנצח את שלי יחימוביץ'", אמר בשיחה עם עיתונאים בבית ההסתדרות בתל אביב, לקראת השקת הקמפיין שלו. הח"כית מהמחנה הציוני טרם הודיעה רשמית על מועמדותה.

לדברי ניסנקורן, מעמדו בקרב העובדים איתן. "אני פה כבר שנתיים וחצי ואהוד על ידי העובדים. אני פופולרי בקרב הוועדים, אני מביא הישגים. מה שחשוב זה לתפוס את ההסתדרות כגוף חברתי ולא כגילדה – וזה מה שניסו לעשות עם הרבה גופים חברתיים", אמר.

ניסנקורן התייחס גם לשמות התומכים בו. "עמיר פרץ תומך בי, הליכוד תומך בי, וגם מפלגת העבודה תומכת בי. שר הרווחה חיים כץ עדיין לא החליט, אני עדיין במגעים קואליציוניים איתו", אמר. יו"ר ההסתדרות סירב להבהיר אם יביע תמיכה בח"כ פרץ בבחירות ליו"ר מפלגת העבודה. האחרון הודיע בשבוע שעבר כי יתמודד על התפקיד ביולי הקרוב.

לשכת סוכני הביטוח - ניסנקורן. מערכת וואלה!
"אני מביא הישגים". ניסנקורן/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully