וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום חילופי אש: המחבל מהפיגוע בברלין נורה למוות במילאנו

דב גיל-הר, שליח וואלה! NEWS בברלין

23.12.2016 / 12:00

אניס עמרי בן ה-24, שביצע את פיגוע הדריסה בשוק חג המולד וגרם למותם של 12 בני אדם, נעצר בפרבר של העיר. הוא חוסל כשהתבקש להזדהות וירה לעבר שוטרים תוך קריאות "אללה אכבר", וזיהויו התאפשר בעזרת טביעות אצבע מזירת המתקפה

ספק 500

אניס עמרי, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בשוק חג המולד בברלין ביום שלישי, נורה למוות בתום מרדף בעיר מילאנו שבאיטליה - כך אישר הבוקר (שישי) שר הפנים של איטליה אנג'לו אלפניו. טביעות האצבע שנלקחו מזירת המתקפה, שבה נרצחו 12 בני אדם, הבהירו כי חמוש שחוסל במילאנו במהלך הלילה הוא אכן עמרי, שנמלט לאחר הפיגוע.

באיטליה דיווחו שחילופי האש החלו בשעה 3:00, אחרי שהמחבל נעצר בבדיקה שגרתית בפרבר ססטו סן ג'ובאני. הוא התבקש להראות תעודות זהות, אך שלף אקדח, צעק "אללה אכבר" וירה לעברם. אחד השוטרים נפצע, ועמרי חוסל מירי.

עוד בנושא:
משטרת גרמניה: החשוד בביצוע הפיגוע בברלין כנראה עדיין בעיר
המשאית שועטת לכיוון השוק וההמון נמלט: תיעוד מהפיגוע בברלין
אחרי ההלם והכאב, תושבי ברלין שבים לשוק המצולק והמדמם

המחבל מהפיגוע בברלין נורה בתום חילופי אש במילאנו, 23 בנובמבר. מתוך טוויטר, צילום מסך
מקום החיסול במילאנו, הלילה/צילום מסך, מתוך טוויטר

רשת RBB הגרמנית פרסמה אתמול תמונות לכאורה של עמרי במסגד בעיר כמה שעות לאחר הפיגוע. לפי הרשת, התמונות צולמו לכאורה בידי כוחות הביטחון הגרמניים בשכונת מואביט, אך משטרת גרמניה הודיעה כי האדם שצולם בסרטונים אינו עמרי.

אתמול ערכה המשטרה סריקות באותו המסגד, שעל פי הדיווחים היה ידוע כמקום שבו מתקיימת פעילות של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), והוא נסגר בהוראת הרשויות בעבר. עם זאת, עד כה לא נערכו מעצרים. המשטרה פשטה על כמה מוקדים נוספים ברחבי המדינה. המבצע כלל דירה בברלין, מתחם דירות בדורטמונד ומקלט לפליטים באמריך שבמערב גרמניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
המחבל מהפיגוע בברלין נורה בתום חילופי אש במילאנו, 23 בנובמבר. מתוך טוויטר, צילום מסך
זירת החיסול במילאנו, הלילה/צילום מסך, מתוך טוויטר

שר הפנים הגרמני תומס דה מזייר אמר אתמול כי טביעות אצבע של עמרי אותרו בתוך המשאית, שפרצה לשוק ודרסה למוות 12 בני אדם - בהם הישראלית דליה אליקים. "אנו יכולים לדווח היום כי יש בידינו מידע חדש המעלה את הסבירות לכך שהחשוד הוא אכן זה שביצע את המתקפה", אמר דה מזייר. "במושב הנהג נמצאו טביעות אצבע ויש עוד הוכחות המצביעות על כך".

(עדכון ראשון: 11:30)

שוק חג המולד בברלין. גרמניה, 21 בדצמבר 2016. AP
זירת הפיגוע בשוק חג המולד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully