וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים החדשים של האסיר קצב: בלי יציאות בערב ובלי לעזוב את הארץ

הנשיא לשעבר והאנס המורשע קיבל את חירותו בערבון מוגבל, וייאלץ לעמוד במגבלות שהציבה לו ועדת השחרורים. בין היתר, אסור לו לעבוד ביחסי מרות עם נשים ועליו ללמוד בבית מדרש בקריית מלאכי בכל יום

צילום: שי מכלוף

הנשיא לשעבר והאנס המורשע משה קצב ששוחרר הערב ממאסר לאחר חמש שנים בכלא, המשיך אמש (רביעי) לקבל את האורחים הרבים שגדשו את ביתו ובאו לברך אותו לרגל יציאתו לחופשי. בין הבאים היו לא רק בני משפחתו הקרובה, אלא גם חבריו ומקורביו לצד עורכי דינו, שהבהירו כי כל רצונו עתה הוא לשוב ולהיות בחיק משפחתו.

אלא שחייו החדשים של קצב כאדם חופשי אינם צפויים להיות ללא סייגים והוא יוגדר כ"אסיר ברישיון". על פי תנאי שחרורו, עד יום שישי ייאלץ להתייצב בתחנת המשטרה בקריית מלאכי וכך עליו לעשות מדי חודש. מעבר לכך, קצב ייאלץ לבלות את לילותיו בביתו, מאחר שהוטל עליו איסור לצאת ממנו בשעות 06:00-22:00. הנשיא לשעבר לא יוכל לצאת לחו"ל לפחות עד סוף שנת 2018, ולכן עומד נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ. על קצב נאסר בין היתר להתרועע עם עבריינים או לעבוד ביחסי מרות עם נשים, מלבד אלה שייקחו עמו חלק בתכנית השיקום שהוא צפוי לעבור.

משה קצב משתחרר מכלא מעשיהו בלווית אישתו ושני אחיו, 21 בדצמבר 2016. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
קצב ורעייתו גילה עם יציאתו מהכלא/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

עיקר התכנית של קצב כוללת בעיקר השתלבות על בסיס יומי בלימודים בבית מדרש בקריית מלאכי, זאת לצד השתלבות בתכנית טיפולית תורנית לפחות אחת לשבוע. כמו כן יעבור קצת טיפול פרטני עם עובד סוציאלי. ייאסר עליו להתראיין לכלי התקשורת ואף הודגש בפניו כי הפרה של אחד התנאים תוביל לביטול שחרורו.

קצב עוד צפוי לשוב לכלא מעשיהו, במסגרת דיון מעקב שתקיים ועדת השחרורים בחודש מרץ. "חיכינו לרגע הזה המון זמן, לא ברור לנו למה זה היה צריך להיות כך. התושבים בקריית מלאכי לא מפסיקים להגיע ובני המשפחה מקבלים מאות טלפונים לחזק את רוחו, הוא מקבל אהבה גדולה ורואים שההתרגשות אצלו עצומה", אמר אחד מבני המשפחה שביקר בבית בקריית מלאכי.

(עדכון ראשון: 22:26)

עוד באותו נושא

בבית קצב חוגגים: "משה רק רוצה להיות עם המשפחה ושיניחו לו"

לכתבה המלאה
נשיא המדינה לשעבר משה קצב בביתו לאחר שחרורו מהכלא, 21  בדצמבר 2016. ספק 500
עם חבריו בביתו, הערב/ספק 500
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully