וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית קצב חוגגים: "משה רק רוצה להיות עם המשפחה ושיניחו לו"

21.12.2016 / 19:36

בביתו של הנשיא לשעבר בקריית מלאכי התאספו חברים ובני משפחה, שהגיעו לקבל את פניו של האנס המורשע עם שחרורו מהכלא. קצב אמור להגיע עד יום שישי לתחנת משטרה, שם יחתום על תנאי שחרורו

צילום: שי מכלוף

"ההתרגשות בבית בשיאה אבל משה רק רוצה להיות עם המשפחה ושיניחו לו, הוא רוצה לחזור למסלול חיים נורמלי של כל אדם רגיל" – כך אומר הערב (רביעי) חבר משפחה של האנס המורשע ונשיא המדינה לשעבר, משה קצב, לאחר שהגיע לביתו בקריית מלאכי, מששוחרר ממאסר בכלא מעשיהו.

ההתרגשות בבית משפחת קצב הייתה גדולה כשעשרות מתושבי קריית מלאכי הגיעו למקום, לאחר הגעתו של האסיר המשוחרר. במקום היו חברים רבים ובני משפחה שחלקם העניקו פרחים לנשיא לשעבר, שלא אחת פרץ בבכי כאשר התחבק עם מכריו. על פי תנאי שחרורו, קצב אמור להגיע עד יום שישי אל תחנת המשטרה בעיר שם יחתום על תנאי שחרורו הכוללים טיפולים וסדנאות בבית מדרש בעיר.

נשיא המדינה לשעבר משה קצב בביתו לאחר שחרורו מהכלא, 21  בדצמבר 2016. ספק 500
צפוי לחתום על תנאי שחרורו מחרתיים. קצב בביתו, הערב/ספק 500

מקורביו של קצב מספרים כי במשך כל היום הוא לא הפסיק לבכות והתרגש מאוד ולפני שהגיע לבית המשפחה עלה לקברו של אביו. "יצאנו עכשיו מביתו של הנשיא קצב. הייתה בבית התרגשות עצומה, כל המשפחה מקיפה אותו, הנכדים הכינו לו הפתעות, אל תשכחו, הנכד הגדול שלו היה בגן חובה שהסיפור התחיל והיום הוא כמעט בן 16, אז רק תבין איזה התרגשות הייתה בבית", אמר אחד המקורבים בשיחה עם וואלה! NEWS.

"חיכינו לרגע הזה המון זמן, לא ברור לנו למה זה היה צריך להיות כך, התושבים בקריית מלאכי לא מפסיקים להגיע ובני המשפחה מקבלים מאות טלפונים לחזק את רוחו, הוא מקבל אהבה גדולה ורואים שההתרגשות אצלו עצומה", אומר אחד מבני המשפחה שביקר בבית בקריית מלאכי.

בני המשפחה לא מתכננים מסיבה לרגל שחרורו של קצב אבל הם לא מתכוונים לעזוב אותו לרגע. "אף אחד לא מתכנן חגיגה אבל חייבים להבין שהוא רוצה עכשיו רק להיות עם נכדיו ובני משפחתו ושיניחו לו", אמר חבר המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully