וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף כאן להישאר: הגשמים ימשיכו לסירוגין, הטמפרטורות יירדו

מזג האוויר החורפי צפוי להמשיך. הממטרים ימשיכו , קלים ברובם, מהצפון ועד לנגב. ימשיך להיות קר מהרגיל בעונה, ובתחילת השבוע הבא צפוי להיות קר במיוחד, ויש חשש מקרה במקומות המועדים

עריכת וידאו: ניר חן

מזג האוויר החורפי שפוקד את הארץ צפוי להימשך. הלילה (רביעי) ימשיכו לרדת גשמים מקומיים, קלים ברובם, מהצפון ועד לנגב. מחר יהיה מעונן וקר מהרגיל בעונה. כמו כן, ייתכנו טפטופים.

ביום שישי יוסיף להיות קר מהרגיל. כמו כן, צפויים גשמים מקומיים בצפון הארץ ובמרכזה ויהיה מעונן חלקית עד מעונן. בשבת יתמעטו הגשמים בהדרגה. ביום ראשון תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות וייעשה קר במיוחד. יש חשש מקרה במקומות המועדים לכך במהלך הלילה.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי גניבת החומרים המסווגים מביתו: ראש אכ"א פורש מתפקידו
רגעי ההכרעה: בעמונה יחליטו אם לקבל את המתווה שהציעה המדינה
הפסקת האש בחאלב קרסה, המורדים פתחו במתקפת נגד נואשת

קשת בענן בחיפה. דצמבר 2016. עדיו בוננה, תמונות גולשים
קשת נמתחת בשמי חיפה/תמונות גולשים, עדיו בוננה

לפנות בוקר החל לרדת שלג בחרמון, ועד כה נמדדו כמה סנטימטרים במפלס העליון והתחתון. בשעות הצהריים השלג הגיע למג'דל שמס בצפון הרמה וירד בגובה 1,200 מטר. בשעות הצהריים החל לרדת שלג גם בהר מירון שבגליל. מרשות המים נמסר כי מפלס הכנרת עלה במהלך הלילה בשלושה סנטימטרים, ומאז אתמול בבוקר - בחמישה סנטימטרים. מתחילת החודש עלה המפלס ב-12 סנטימטרים, ונכון לעתה חסרים 4.92 מטרים לכנרת מלאה.

הרוחות החזקות שנשבו ברחבי הארץ הביאו לנזקים רבים. בגן ילדים בתל אביב נפלו קולטני שמש שניתקו ממקומם בגגות הסמוכים. לא היו נפגעים באירוע, אולם הקולטנים שנפלו חסמו את הכניסה למקום. הורים רבים מחו על כך שהעירייה לא דאגה לחזק את הקולטנים שנמצאים בסמוך למבנה הגן, בשכונת הצפון הישן בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שלג באתר החרמון. דצמבר 2016. שלומי גבאי
פסגת החרמון מושלגת/שלומי גבאי

"באנו הבוקר כמו בכל בוקר וראינו קולטן שמש בגודל של מכונית קטנה שנפלה מהגג ישר על הכניסה", מספר שריה טל, אביה של אמיליה שלומדת בגן, "אף אחד לא נפגע, אבל זה מראה מפחיד ומטריד מאוד. השאלה שהכי מטרידה אותנו היא למה לא מאבטחים קולטני שמש, במיוחד כאלה שקרובים לגני ילדים. צריך לדאוג שהדבר הזה לא יקרה יותר".

(עדכון ראשון: 22:35)

מכ"ם הגשם המתעדכן:

בלוד קרס עץ ענק בגן ילדים, כמה שעות לפני שעשרות ילדי הגן הגיעו למקום. הגננות סיפרו כי פנו מספר פעמים לעירייה בחודשים האחרונים והתריעו על הסכנה. בפתח תקווה נפצעה אישה באורח קל לאחר שספת קש, שככל הנראה עפה ממרפסת סמוכה, פגעה בה בעת שהלכה ברחוב. עוברי אורח סיפרו כי ראו את הספה עפה ממרפסת מקומה חמישית בבניין סמוך. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לאישה בת ה-31 טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים בעיר כשהיא סובלת מחבלה באגן. בפינת הרחובות קיבוץ גלויות ושוקן בתל אביב נפלה זגוגית חלון מהקומה התשיעית על מונית בזמן נסיעה. לא היו נפגעים באירוע אך למונית נגרם נזק.

הטמפרטורות החזויות ללילה ולמחר: בירושלים מ-6 מעלות הלילה עד 10 מעלות מחר, בתל אביב מ-12 עד 16, באשדוד מ-11 עד 16, בחיפה מ-8 עד 13, בצפת מ-2 עד 8, ברמת הגולן מ-4 עד 12, בטבריה מ-9 עד 16, בבית שאן מ-8 עד 16, בעין גדי מ-13 עד 19, בבאר שבע מ-9 עד 16, במצפה רמון מ-4 עד 9 ובאילת מ-9 מעלות הלילה עד 17 מעלות מחר.

כביש 90 נסגר לתנועה עקב הצפה בנחל צאלים. דצמבר 2016. חטיבת דובר המשטרה
כביש 90 נסגר לתנועה עקב הצפה בנחל צאלים/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully