וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גניבת החומרים המסווגים מביתו: ראש אכ"א פורש מתפקידו

14.12.2016 / 22:21

אלוף חגי טופולנסקי ביקש מהרמטכ"ל גדי איזנקוט לסיים את תפקידו, לאחר שנחקר במצ"ח בעקבות גניבת מחשבים ממכוניתו השבוע. הרמטכ"ל נענה לבקשה "בלב כבד ומתוך הערכה אישית עצומה". טופולנסקי: "חינכתי את פקודיי לקחת אחריות וכך אעשה"

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן.
"מעשיו הם ביטוי לנורמה הנדרשת מכל מפקד"

ראש אגף כוח אדם, אלוף חגי טופולנסקי, ביקש הערב (רביעי) מהרמטכ"ל גדי איזנקוט לפרוש מתפקידו, לאחר שנחקר היום בעקבות גניבת מחשבים ועליהם חומרים מסווגים מביתו שבמועצה האזורית באר טוביה. איזנקוט קיבל את בקשתו, ואמר כי ההחלטה התקבלה "בלב כבד ומתוך הערכה אישית עצומה לאלוף טופולנסקי".

איזנקוט הוסיף: "מדובר בקצין מוערך ורב זכויות, טייס קרב שנתן את כל חייו למען ביטחונה של מדינת ישראל ומעשיו הם ביטוי לנורמה הנדרשת מכל מפקד".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
עם מאות חמושים ורקטות: חמאס ציין בעזה את יום השנה להקמתו
ראש אגף כוח אדם לשעבר בצה"ל אלוף במיל' אהרון דורון מת בגיל 94
בשורה רעה למשרתי הקבע בצבא: נמשכת מגמת הקיצוץ בצה"ל

ראש אכ"א האלוף חגי טופולנסקי. דובר צה"ל
טופולנסקי/דובר צה"ל

טופולנסקי טען בפני איזנקוט כי כל חייו חונך לקחת אחריות, וכך גם דרש מפקודיו. הוא הוסיף כי צה"ל בכלל ומעמדו בפרט חשובים לו ותקוותו כי מעשה זה יעביר את המסר הנכון למשרתים ולציבור. כעת, ראש מטה אגף כוח האדם, תת-אלוף מירב קירשנר, תמונה לממלאת מקומו עד אשר יסוכם מחליף קבוע.

ביום שני נגנבו המחשבים מביתו של טופולנסקי. לוואלה! NEWS נודע כי הפורצים גנבו בין היתר את המחשב האישי של טופולנסקי. שוטרי תחנת קריית מלאכי הגיעו לבית ולקחו טביעות אצבעות וממצאים נוספים כדי לנסות ולהתחקות אחר הפורצים.

עוד באותו נושא

ראש אכ"א נחקר במצ"ח - על אף שהדליף למפקד היחידה חומרי חקירה

לכתבה המלאה
ביתו של ראש אגף כוח אדם חגי טופולנסקי שנפרץ אמש במועצה אזורית באר טוביה, 13 בדצמבר 2016. שי מכלוף
ביתו של טופולנסקי, אתמול/שי מכלוף

במשטרה ובמערכת הביטחון מנסים לאתר את המחשבים שנגנבו במטרה למנוע את הפצת המידע הרגיש, שככל הנראה נמצא על גבי המכשירים. בחיפושים משתתפים המשטרה, שב"כ וצה"ל. במהלך חקירתו של טופולנסקי נבדק כיצד הוחזק המחשב בביתו ואם נשמרו נהלי האבטחה המתאימים, איזה תוכן היה עליו ובאיזו רמת סיווג היה המידע. לפי הערכות, הפורצים הגיעו מהשטחים.

טופולנסקי התייחס אתמול לפריצה לביתו באירוע שהתקיים בעכו. במענה לשאלת וואלה! NEWS אמר: "את העניינים הפרטיים שלי אני משאיר לעצמי. גנבו לי עוד כמה דברים מהבית, אני לא אוהב שגונבים לי מהבית, תעשו לי טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully