וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד שקיבל את כלייתו של עילי: "תודה למשפחה שהצילה את חיי"

14.12.2016 / 21:13

בריאיון לוואלה! NEWS אמר אמיר אבו סנינא כי "כשארגיש יותר טוב, אשמח לבקר אותם". אביו, נביל, הוסיף: "לא רציתי שאף אחד ימות בשביל הבן שלי, אבל הגיע הזמן שלו. הם הצילו ארבעה אנשים"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

נביל אבו סנינא שבבנו הושתלה כלייתו של עילי ניר בן העשר שנהרג לאחר שנפל מצוק בטיול בצאלים אמר אתמול (שלישי) כי "הייתי עושה את אותו הדבר". בריאיון לאולפן וואלה! NEWS הוסיף אבו סנינא כי לא הספיק עדיין להיפגש עם משפחתו של ניר וביקש להודות לה. "אנחנו משתתפים בצער שלהם. הם הצילו ארבעה אנשים. הבן שלי זה אחד מהם ויש עוד ילדים שניצלו. אלוהים מביא ואלוהים לוקח, זה קרה, אין מה לעשות".

על ההודעה מבית החולים שנמצאה כליה לבנו סיפר: "התקשרו מבית החולים ביום שבת בשעה 19:00, אמרו לי תתכונן. ב-21:30 התקשרו ואמרו לי להיות פה על הבוקר. הגענו לשניידר ב-6:30 ורק אז הבנו שמדובר בילד שנפל ונהרג בטיול". לדבריו, "אני רואה את זה כמזל. לא רציתי שאף אחד ימות בשביל הבן שלי, אבל הגיע הזמן שלו". גם בנו, אמיר, ביקש להודות למשפחה. "תודה למשפחה שהצילה את חיי. כשארגיש יותר טוב, אני אשמח לבקר אותם", אמר.

עוד בנושא:
שביב של תקווה בתוך האסון: לבו של עילי ניר בן ה-10 ייתרם לבן 8
"עמרי הניח את בנו במקום מבטחים ונפל 50 מטר למותו": שחזור האסון בצאלים
"אבא שלך שוכב לידך": מאות ליוו את עמרי ועילי בדרכם האחרונה

עמרי ועילי ניר. באדיבות המצולמים
ד"ר עמרי ועילי ניר/באדיבות המצולמים

עילי מת ביום ראשון בבית החולים סורוקה בבאר שבע שבו היה מאושפז במצב קשה מאז יום שישי. אביו, ד"ר עמרי ניר שניסה להצילו כשנפל מצוק במהלך טיול בנחל צאלים, מת במקום. שלשום הם נטמנו זה לצד זה בבית העלמין בכפר ויתקין.

לבקשת אם המשפחה נתרמו איבריו של עילי לכמה חולים. לבו של עילי נתרם לילד בן שמונה והכבד שלו לילדה בת ארבע. שניהם מאושפזים בבית החולים שניידר לילדים בפתח תקווה. ריאותיו של עילי הושתלו בבת 55 בבית החולים בילינסון בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully