וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים חשוד שתקף את אשתו, יחד עם אשתו האחרת

13.12.2016 / 15:36

בבית המשפט התברר כי לחשוד, עלי חואש , יש היסטוריה של אלימות במשפחה, וכי הוא כבר תקף את נשותיו באגרופים בעבר. "התגלע ויכוח אלים בין שתי הנשים, והמשיב נחלץ לעזרת אחת מהן"

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
היסטוריה של אלימות/ShutterStock

תושב ירושלים הנשוי לשתי נשים נעצר שלשום (ראשון) בחשד שהוא ואחת מנשותיו תקפו את האשה השנייה. עלי חואש נעצר יחד עם אשתו, היאם אבו סביח. בחקירת המשטרה התגלה כי בין השלושה היו אירועים אלימים נוספים במשך כשנתיים. במהלך דיון שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בעיר, אמר נציג המשטרה כי חואש תקף את נשותיו באגרופים.

השופט דוד שאול גבאי ריכטר שחרר את האישה בתנאים מגבילים, והאריך את מעצרו של חואש בשלושה ימים, עד מחר. "המשיב נשוי לשתי נשים. השכינה אינה שורה בין שתי הנשים ובעקבות זאת פורצות מחלוקות ביניהן ובין המשיב", אמר השופט והוסיף כי "אתמול התגלע ויכוח קולני ואף אלים בין שתי הנשים, והמשיב נחלץ לעזרת אחת מהן כשהוא מכה את האחרת". הוא הוסיף כי קיימות עדויות על אלימות מתמשכת כלפי אחת הנשים.

לפני כשלושה שבועות הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד בן 51 מיפו בגין רצח אשתו כחודש לפני כן באזור הכפר בידיה שבשומרון. הנאשם ניסה לטעון כי רעולי פנים תקפו אותו ואת אשתו במהלך שוד, את מחקירת המשטרה עלה כי הוא הכה אותה למוות בעת שיצאו לטיול משפחתי ולביקור קרובת משפחה.

עוד בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: אבטחה כבדה הוצמדה לשר בנט מחשש לפגיעה מצד פעילי ימין
טראמפ הכריז: מנכ"ל תאגיד האנרגיה רקס טילרסון יהיה שר החוץ הבא
היסטוריה: תמונות ראשונות מטיסת הבכורה הישראלית ב-F-35. צפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully