וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לאחר שאביו נהרג: נקבע מותו של עילי בן ה-11 שנפל ממצוק

בבית החולים סורוקה נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו של הילד, שנאבק על חייו ביומיים האחרונים לאחר שנפל ממצוק בטיול כיתתי בנחל צאלים. משפחתו הסכימה לתרום את איבריו. הוא יובא למנוחות לצד אביו, שגונן עליו בעת הנפילה

צילום: בני בן סימון ושי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

עילי ניר, הילד בן ה-11 שנפצע אנושות בנפילה ממצוק בנחל צאלים ביום שישי, מת אתמול (ראשון) מפצעיו בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בעקבות הנפילה נהרג אביו של עילי, ד"ר עמרי ניר, שניסה לגונן על בנו בגופו. גופתו חולצו מתחתית המצוק רק לאחר כשבע שעות. עילי יובא למנוחות היום ב-15:00 בבית העלמין בכפר ויתקין, וייקבר לצד אביו.

מבית החולים נמסר כי עילאי הגיע לבית החולים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, ובכלל זה פגיעת ראש קשה מאד. "במהלך סוף השבוע נעשו מאמצים לייצב את מצבו על ידי צוות רב-מקצועי, אך לצערנו הרב מצבו הלך והידרדר עד כדי מצב של פגיעה מוחית בלתי הפיכה", נמסר. "היום בשעות אחר הצהריים, לאחר שחלה החמרה נוספת במצבו, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

עוד בנושא:
"טרגדיה נוראית": ד"ר ניר נהרג בנחל צאלים, בנו עדיין במצב קשה
עמרי נהרג כשהציל את בנו בטיול בדרום: "החזיק בו כל הנפילה"

הטיול בנחל צאלים בו נהרג עמרי ניר. באדיבות המצולמים
הרגעים שלפני הנפילה בטיול/באדיבות המצולמים

משפחתם של עילי ועמרי הסכימה לתרום את איבריו של הבן. מבית החולים נמסר כי הצוות פועל למלא את מבוקשם בתיאום עם המרכז הלאומי להשתלות.

"כפר ויתקין זה מקום קטן, כולם מכירים את כולם, מה שהופך את הטרגדיה לעוד יותר עצומה וכואבת", סיפרה רחל, שכנה של משפחת ניר במושב כפר ויתקין. "בית המשפחה הפך לחמ"ל, מאז הבשורות הקשה הבית מלא בחברים, שכנים ובני משפחה שתומכים ומסייעים לשירי והילדים ברגעים הקשים האלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ד"ר עמרי ניר ובנו עילי ניר שנהרגו בעת טיול בנחל צאלים. באדיבות המשפחה
"שכנים ובני משפחה תומכים ומסייעים". עמרי ועילי/באדיבות המשפחה

לדברי רחל, קיימת שגרת טיולים בקהילה שבאזור. "זה לא משהו חדש פה, אלה טיולים שמתארגנות קבוצות משותפות של הורים וילדים ויוצאים לחרוש את הארץ, הרי כולם מכירים את כולם, עמק חפר וכפר ויתקין זה מקום קטן", אמרה.

האסון אירע בצהרי יום שישי במהלך טיול של 11 ילדים והוריהם. במהלך הטיול החליק הילד וניר קפץ במטרה לתפוס אותו. ניר ניסה להציל את בנו, ומשלא הצליח - חיבק אותו במהלך הנפילה וספג את רוב המכות. ד"ר ניר, הוא מרצה מוערך בנושאי לבנון והמזרח התיכון וחקר היסטוריה מודרנית ופוליטיקה של לבנון. הוא לימד באוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת בן גוריון ומכללת אחווה.

גבר נהרג ובנו נפצע קשה בנפילה מצוק בנחל צאלים שבנגב, 9 דצמבר 2016. יחידת חילוץ ערד, מערכת וואלה! NEWS
פעולות החילוץ ביום שישי/מערכת וואלה! NEWS, יחידת חילוץ ערד

(עדכון ראשון: 16:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully