וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ושני פצועים בקריסת גג בטון בדירה בשיפוצים בבני ברק

11.12.2016 / 11:06

ההרוג נלכד מתחת להריסות, והוא חולץ באמצעות לוחמי אש. "לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח", סיפר חובש מד"א שהיה במקום. הפצועים, במצב בינוני וקל, סובלים מפציעות ראש וגפיים

צילום: מד"א, עריכה: יאיר דניאל

פועל כבן 33 נהרג, צעיר כבן 23 נפצע קשה ובן 29 נפצע קל בקריסה של גג בטון היום (ראשון) בדירה בשיפוץ ברחוב יהודה הנשיא בבני ברק. ההרוג נלכד מתחת להריסות הגג, וחובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו. שני הפצועים פונו לבית החולים שיבא שבתל השומר. הפצוע הבינוני סובל מחבלת ראש וגפיים, והפצוע הקל סובל מחבלת ראש. שני קבלנים שאחראים על השיפוץ בדירה עוכבו לחקירה.

חובש רפואת חירום כונן מד"א דוד גרוס שהגיע למקום סיפר כי ההרוג חולץ מתחת להריסות בסיוע של לוחמי האש כשהוא מחוסר הכרה, בלי דופק ובלי נשימה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. "ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח", אמר גרוס והוסיף כי "שני פצועים נוספים באורח בינוני וקל שסבלו מחבלות בראש ובגפיים טופלו במקום ופונו באמבולנס של מד"א לבית החולים תל השומר".

בשבוע שעבר הכריז ועד מפקחי הבטיחות של משרד העבודה והרווחה באתרי בנייה כי יפתחו בצעדים ארגוניים שצפויים לצמצם את יכולות הפיקוח שלהם. במכתב ששלח הוועד לשר העבודה והרווחה חיים ח"ץ ולמנכ"ל משרדו אליעזר יבלון, נכתב כי המפקחים "לא יישאו על גבם ועל בסיס השכר המצומק את האדישות הממשלתית המופגנת כלפי אופן העסקת עובדיה.

עוד בוואלה! NEWS:
בפעם השלישית: ועדת השחרורים תדון הבוקר בקיצור עונשו של קצב
טורקיה: "הפיגוע באיסטנבול בוצע על ידי המחתרת הכורדית"
רצח אכזרי: שני צעירים נאשמים שחנקו למוות בן 64 אחרי יחסי מין

קריסת גג בדירה בשיפוץ בבני ברק, דצמבר 2016. חזקי גרוסברד תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת האירוע בבני ברק/מד"א, חזקי גרוסברד תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully