וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח אכזרי: שני צעירים נאשמים שחנקו למוות בן 64 אחרי יחסי מין

11.12.2016 / 10:04

אליאור טויטו ואברהים שתיוי החליטו לרצוח את יואב קורי, ולשדוד את חפציו. לאחר שישבו יחד בדירתו בתל אביב, שתו אלכוהול ועישנו סמים, הם חנקו אותו במגבת ודקרו אותו בלב. אחר כך הם ניסו להשמיד ראיות

בניין בו שוטר לשעבר רצח גבר, סירקין, תל אביב. נובמבר 2016. מגד גוזני
חנקו במגבת ודקרו. זירת הרצח בתל אביב/מגד גוזני

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד שני צעירים בגין רצח של גבר כבן 64 בחניקה במגבת בערב ראש השנה. על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בעיר, אליאור טויטו ואברהים שתיוי, בני 20, הכירו את קורבן הרצח, יואב קורי. בין שתיוי לנרצח היה קשר אינטימי ובו נתן קורי לנאשם כסף או טובות הנאה אחרות, וטויטו הכיר את קורי ונפגש עמו כמה פעמים. השניים נאשמים ברצח, בשוד, בהשמדת ראיה ובשיבוש הליכי משפט.

בערב ראש השנה פגשו השניים את קורי בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב וסיכמו להיפגש בדירתו. שתיוי וטויטו החליטו להרוג את קורי ולשדוד אותו. לאחר שהשלושה הגיעו לדירה של קורי, שתיוי קיים יחסי מין עמו, והשלושה עישנו סמים ושתו אלכוהול.

בשלב מסוים, שתיוי לחש לטויטו "לשחוט" וסימן לו בידיו. טויטו אמר כי הוא הולך להתקלח, נטל מגבת ממתקן תליית הכביסה הנייד שבדירה, גלגל אותה, נעמד מאחורי מקום מושבו של המנוח וחנק אותו באמצעותה בכוונה לגרום למותו. שתיוי חבר לטויטו והמשיך לחנוק את קורי במגבת, ולאחר מכן נטל סכין ודקר אותו בחזהו ובלבו.

עוד בוואלה! NEWS:
טורקיה: "הפיגוע באיסטנבול בוצע על ידי המחתרת הכורדית"
שבוע חורפי: היום מעונן חלקית, משלישי גשמים ורוחות ואפילו שלג
בפעם השלישית: ועדת השחרורים תדון הבוקר בקיצור עונשו של קצב

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
החוקרים מצאו חפצים של המנוח שהשניים מכרו לחבריהם/אדריאן הרבשטיין

לאחר מותו, גנבו השניים שני מחשבים ניידים שהיו בדירה, אופניים חשמליים, צרור מפתחות וארנק שהיה בכיסו והכיל סף מזומן וכרטיסי אשראי. שתיוי השליך מחלון הדירה כוסות ובקבוק בו הם נגעו. כמו כן, השניים נטלו את הסכין ואת המגבת, הכניסו לשקית ונמלטו מהדירה. השניים הגיעו לחוף הילטון בעיר והשליכו את הסכין, את המגבת ואת הארנק לים. לאחר מכן השליכו את המפתחות לפח.

טויטו הודה בחקירתו בביצוע הרצח וערך שחזור בפני השוטרים. שתיוי הודה בפני מדובב בתא המעצר כי השניים ביצעו את הרצח. בנוסף, בעימות שנערך בין השניים, אמר טוויטו כי שתיוי סיפר לו שאמר לחבריהם שהוא ביצע את הרצח. כמו כן, מחשבו האישי של קורי נמצא אצל אחד מחבריהם של השניים לאחר שמכרו להם אותו וכן חפצים נוספים של הנרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully