וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המרגש מאחורי סרטון ה"קרב" בין האזרח האוסטרלי לקנגורו

הסרטון שבו נראה גרג טונקינס, עובד בגן חיות, מכה קנגורו שתקף את כלבו ומפיל אותו לרצפה זכה תוך יומיים למיליוני צפיות. כעת חברו סיפר כי המקרה אירע במהלך מסע פרידה מחברם חולה הסרטן, שמת השבוע – והספיק להתחתן ימים ספורים לפני כן

צילום: מתוך יוטיוב

סרטון שפורסם שלשום (שבת) ברשתות החברתיות עורר סערה, לאחר שנראה בו אדם מכה בחוזקה קנגורו, לאחר שזה תקף את כלבו. הסרטון, שפורסם בפייסבוק על ידי סטיבן סטובנראוץ' האמריקני, זכה ללא פחות משלוש מיליון צפיות, אולם רק היום נחשף בכלי התקשורת האוסטרליים הסיפור המרגש שעומד מאחורי הסרטון.

המקרה המתועד, שהגיע לידי סטובנראוץ' רק לאחרונה, אירע כבר בחודש יוני האחרון, בחווה בעיירה קונדובולין שבניו סאות' וויילס, בדרום-מזרח אוסטרליה. האדם המתועד בסרטון, גרג טונקינס, הצטרף אז למסע ציד באוסטרליה עם חברו קיילם ברוויק, שהיה משאלתו האחרונה של ברוויק, לאחר שהתגלה אצלו סוג נדיר של מחלת הסרטן. הוא מת לבסוף ביום חמישי האחרון.

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב: אדם ירה במסעדה - כי "חקר רשת פדופיליה של קלינטון"
מה אפשר לקנות עם שטר של 20 אלף? בוונצואלה - בקושי קולה
לאן היא נעלמה? הגברת הראשונה בצפון קוריאה הופיעה אחרי חודשים

בני הזוג ביום חתונתם, בשבוע שעבר:

הסיפור שמאחורי הסרטון נחשף על ידי חברו של ברוויק, מתיו אמור, שטען כי "קיילם היה צוחק" מהתגובה שלה זכה הסרטון. בריאיון לאתר האוסטרלי "News.com.au", הסביר כי הקנגורו המדובר אחז בכלב הציד של טונקינס, שמיהר לחוש לעזרתו. הוא הכה את הקנגורו באגרופו החשוף, והקנגורו נפל לקרקע. הוא הבהיר כי הקנגורו לא נפגע באופן רציני.

עם זאת, טונקינס – שעובד כמטפל בפילים בגן החיות בעיר דובו – נמצא כעת תחת חקירה מטעם מקום העבודה שלו. "רווחתן של החיות וההגנה על חיות הבר באוסטרליה הן בחשיבות עליונה עבור גן החיות", נמסר בהודעה רשמית, "אנחנו פועלים כעת עם מר טונקינס על מנת להבין את הנסיבות המדויקות של המקרה, ולשקול את צעדינו בהתאם".

המקרה תועד על ידי הצלם גרג בלום, חברם של טונקינס ושל ברוויק, שליווה את מסעו האחרון של חולה הסרטן, והפיק ממנו סרט שהוענק למשפחתו לאחר מותו בשבוע שעבר. פחות משבוע לפני מותו, ברוויק נישא לארוסתו ברנדי-לי וודוול בטקס צנוע לצד מיטתו בבית החולים. "תמיד תהיי שלי ואהיה שלך לעד", קרא במהלך הטקס המרגש, בנוכחות בני משפחה. ביום חמישי הקרוב הוא ייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully