וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן היא נעלמה? הגברת הראשונה בצפון קוריאה הופיעה אחרי חודשים

לפי התקשורת המקומית, רי סול-ג'ו השתתפה עם בעלה ומנהיג המדינה הקומוניסטית בתרגיל צבאי. זאת לאחר תשעה חודשים שבהם נעדרה מעיני הציבור ועוררה גל שמועות על היריון או אף על חיסול אפשרי

עריכה: יאיר דניאל

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג-און נכח בתרגיל צבאי לצד אשתו רי סול-ג'ו, בפעם הראשונה שבה נראית בציבור הגברת הראשונה של המדינה המסוגרת זה תשעה חודשים – כך דיווחה היום (ראשון) התקשורת הממלכתית במדינה. קים, כך נטען, צפה בתרגיל של חיל האוויר והעניק "הדרכת שטח" לכוחות. לא נמסר מתי התקיים האירוע.

זאת הפעם הראשונה שבה רי מוזכרת בתקשורת המקומית מאז 28 במרץ, אז היא השתתפה בטקס לחניכת מתחם קניות בבירה פיונגיאנג. היעדרותה הממושכת הובילה להתרוצצותן של שמועות בשכנה מדרום, שהעלתה אפשרות כי היא הרתה לשליט או סולקה מהזירה בשל קרע בהנהגה. זאת לא הפעם הראשונה שבה הגברת הראשונה של קוריאה הצפונית לא מופיעה בציבור במשך פרק זמן ארוך. גם בשנה שעברה היא נעדרה עד למשך ארבעה חודשים, עד שהגיחה שוב.

היא נראתה בציבור בפעם הראשונה ב-2012, לא הרבה אחרי שקים עלה לשלטון בדצמבר 2011. המשטר הקומוניסטי לא חושף מידע על חייו האישיים של המנהיג הכול יכול, ולכן ידוע מעט מאוד על אשתו, כולל גילה האמתי. לפי ההערכות, היא בת 25 עד 30. באותה שנה היא נראתה כשהיא בהיריון ולפי ההערכות, היא הביאה לעולם ילדה בתחילת 2013.

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און ורעייתו, 2012. AP
ייתכן שהייתה בהיריון. מנהיג קוריאה הצפונית קים ורעייתו, 2012/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully