וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה כלא אישה ותקף אותה מינית

1.12.2016 / 0:21

אמנית התלוננה במשטרה כי בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה תקף אותה מינית. לפי החשד, האישה טענה כי החשוד נגע בה בניגוד לרצונה והכריח אותה "להופיע" בפני גברים אחרים. כעת הוא במעצר בית של 5 ימים. פרקליטו: "התלונה מופרכת, לא דבק בו רבב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ניסה לנשק אותה ולגעת בה". הבכיר לשעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה חשוד בעבירות מין ובאלימות כלפי אמנית שהוזמנה להופיע בכנס שבו השתתף. החשוד נמצא במעצר בית של חמישה ימים והתלונה הוגשה לפני כחודש וחצי. הסיפור פורסם לראשונה הערב (רביעי) בחדשות 2.

לפי הדיווח, הבכיר לשעבר, הציע לאמנית הסעה לעיר שבה שניהם מתגוררים והיא נענתה לה. שם, לפי תלונתה, החשוד נתן לה אלכוהול, נגע בה נגד רצונה, ניסה לנשק אותה ואז לקח אותה לדירה שלא הכירה. שם, נאלצה לכאורה "להופיע" בפני גברים אחרים שלא הכירה.

חברה קרובה של הבכיר לשעבר ואשתו טענה בפני וואלה! NEWS כי היא מתקשה להאמין שהיה עושה כזה דבר. "אני לא מאמינה שהוא מעורב באירוע שכזה. הוא איש משפחה, אדם שדואג לילדיו ולאשתו. זה פשוט לא מתיישב עם האיש", אמרה. שמו של החשוד נפוץ ביישוב שבו הוא מתגורר ובקרב בכירי משרד ראש הממשלה. "האיש צנוע והדימוי שלו כמתהולל כפי שעולה בתלונה רחוק מאוד", טען אחד ממקורביו.

אתמול הוא נחקר באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה ושוחרר למעצר בית של חמישה ימים. פרקליטו, גיל פרידמן, מסר: "מדובר בתלונה מופרכת, בסיום הבדיקה יתברר כי לא דבק רבב במעשיו של מרשי".

עוד בוואלה! NEWS:
"שלום עכשיו": חוק ההסדרה יפקיע 8,183 דונם של אדמות פלסטיניות
פיצוי בסך מאות אלפי שקלים ומגרש בחינם: כך יפונה הכפר הבדואי
ראש עיריית אשקלון הקודם: "יש להדיח את איתמר שמעוני"

(עדכון ראשון: 20:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully