וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעה המלחיצה באתר המשטר הסורי: "אסד הורעל ולקה במחלה מסוכנת"

משרד ההסברה הסורי פרסם ידיעה בעמוד הראשי של אתר האינטרנט שלו, לפיה הנשיא אכל מזון מורעל ונדבק במחלה. "הגורמים הנוגעים בדבר עדיין בודקים מי הם האחראים למעשה המתועב", נכתב. אלר שככל הנראה מדובר בעבודה של האקרים שפרצו למחשבי המשרד

עריכה: יאיר דניאל

(אסד בריאיון לרשת NBC, יולי האחרון)

אתר האינטרנט של משרד ההסברה הסורי פרסם הלילה (שני) ידיעה, לפיה נשיא סוריה בשאר אסד לקה במחלה מדבקת ומסוכנת, בעקבות ניסיון להרעילו. לפי האתר, הנשיא הסורי אכל מזון מורעל, ובשלב זה פועלים רופאיו כדי לנסות ולאבחן מאיזו מחלה הוא סובל. כלי תקשורת ערביים דיווחו כי נראה שהאקרים שתלו את הידיעה בעמוד הראשי של האתר, בין היתר בשל הקושי להיכנס אליו במשך שעות ארוכות, וכן העובדה שהופעת ידיעה מסוג זה באתר רשמי של המשטר נראית בלתי-סבירה, גם אם היה אמת בדיווח.

"ניסיון התנקשות בנשיא, וידיעות על כך שנדבק במחלה מדבקת ומסוכנת!", נכתב בכותרת הראשית של האתר. "הגיעה לידינו ידיעה לפיה כבוד הנשיא בשאר חאפז אסד, שהאל ישמור עליו מכל רע, נפגע ממחלה מדבקת קשה! עד לרגע זה, למרבה הצער, לא הצליח הסגל הנשיאותי לקבל פרטים נוספים".

עוד כתבות בנושא:
צבא אסד ממשיך להתקדם בחאלב: "עשרת אלפים אזרחים נמלטו ביממה"
בתוך יומיים: צבא אסד כבש מחוז שני במזרח חאלב מידי המורדים
סוריה: כוחות אסד כבשו אזור אסטרטגי מידי המורדים במזרח חאלב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הידיעה שפורסמה באתר האינטרנט של משרד ההסברה הסורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך נכתב כי לפי מידע שהגיע למשרד ההסברה, הנשיא נדבק במחלה לאחר שמזונו הורעל. "הגורמים הנוגעים בדבר עדיין בודקים מי הם האחראים למעשה המתועב", מסר לכאורה משרד ההסברה. עוד נטען כי רופאיו של אסד עוקבים אחר מצבו, ובודקים מהי המחלה שממנה הוא סובל.

נכון לשעה זו, הידיעה עדיין נמצאת באתר משרד ההסברה, אך כאמור קשה מאוד להיכנס אליו. גורמים רשמיים במדינה טרם התייחסו לאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully