וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "יעלון לא ידע על הצוללות? אולי יש לו בעיות זיכרון"

23.11.2016 / 12:36

שר הביטחון התייחס לדיווחים על מעורבות פרקליטו של ראש הממשלה בעסקת הרכש מגרמניה, וטען: "היה קונצנזוס רחב במערכת הביטחונית והפוליטית". בהמשך דבריו עקץ את קודמו בתפקיד, שטען לא ידע על קידום העסקה

צילום: ג'רוזלם פוסט, עריכה: ורד לידני

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום (רביעי) בוועידת הדיפלומטים של עיתון "ג'רוזלם פוסט" כי "ההחלטה על הצוללות הייתה נכונה וצודקת, לספק לעצמנו ביטחון". זאת, בהתייחסות לפרסומים אודות העסקה לרכישת צוללות נוספות עבור צה"ל מגרמניה, בה הוזכר שמו של עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, דוד שמרון.

"אי אפשר לפרט את השיחות והדיונים, אבל אני יכול להבטיח שזו הייתה ההחלטה הנכונה ביותר ושהיה לגביה קונצנזוס רחב במערכת הביטחונית והפוליטית", הוסיף ליברמן. בנוגע לעו"ד שמרון, טען: "יש לי הרבה ניסיון משפטי ועדיף שלא אנקוט עמדה לגבי שמרון, אבל אני חושב שזה חלק מסדר יום פוליטי. ההחלטה על הצוללות הייתה נכונה ונקיה".

עוד בוואלה! NEWS:
היועמ"ש של משרד הביטחון: "עו"ד דוד שמרון ביקש לדעת אם עצרנו את המכרז"
בנט על פרשת הצוללות: "נתניהו לא ימכור את ביטחון ישראל עבור כסף"
נתניהו: "עו"ד שמרון מעולם לא שוחח עמי על נושא הצוללות"

שר הביטחון אביגדור ליברמן בכנס דוברי הרשויות המקומיות, מלון לאונרדו, אשדוד. נובמבר 2016. לירון מולדובן
"אי אפשר לפרט את השיחות והדיונים". ליברמן/לירון מולדובן

בתגובה לטענה כי קודמו במשרד הביטחון משה יעלון לא ידע על קידום העסקה עם גרמניה, אמר ליברמן כי "לפעמים כשאנשים נמצאים בעמדה מסובכת יש להם בעיות עם הזיכרון שלהם". אתמול נחשפה בערוץ 10 הודעת דואר אלקטרוני ששלח היועץ המשפטי של משרד הביטחון, עו"ד אחז בן ארי, למנכ"ל משרד הביטחון, דן הראל, בנוגע לעסקה ב-22 ביולי 2014, בעת כהונתו של יעלון. כמו כן, בתגובה שנמסרה לפרסום מלשכת ראש הממשלה מצוינת מעורבות ישירה של יעלון.

התייחסותו של ליברמן לסערה הציבורית מצטרפת לדברים שפרסם שר החינוך נפתלי בנט בחשבון הטוויטר שלו ביום שישי. "ראש הממשלה נתניהו לא מושחת", כתב בנט. "לעולם הוא לא ימכור את ביטחון ישראל עבור כסף". בהודעה שפרסם מיד לאחר מכן, הוסיף: "אל תחפשו משמעויות נסתרות כאן. אני מכיר את נתניהו מעל עשר שנים. אנו יריבים פוליטיים, ויש לנו חילוקי דעות. מושחת הוא לא".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עו"ד דוד שמרון  במסע"ת של הליכוד בפרשת העמותות, בית סוקולוב ינואר 2015   15V. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
"עדיף שלא אנקוט עמדה". עו"ד שמרון/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully