וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "עלינו לגרום לטראמפ לסגת מפתרון שתי המדינות"

23.11.2016 / 12:40

יו"ר הבית היהודי התייחס להשפעות ממשל טראמפ על ישראל: "מקווה שארה"ב תהפוך לאומה הראשונה שמכירה בירושלים המאוחדת כבירתנו". בשבוע שעבר אסר נתניהו על חברי הקואליציה להתראיין בנושא הבחירות בארה"ב

צילום: ג'רוזלם פוסט, עריכה: ורד לידני

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס היום (רביעי) להשפעות על ישראל של הממשל החדש בארצות הברית לאחר בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות. "אני מקווה שהנשיא טראמפ יראה את אותו אומץ של טרומן ב-1948 ויהפוך את ארצות הברית לאומה הראשונה שתכיר בירושלים המאוחדת כבירתנו", אמר בנט בכנס הדיפלומטים של הג'רוזלם פוסט.

"יש קונצנזוס בעולם, שפתרון שתי המדינות הוא התוכנית. זה לא אומר שזו התוכנית הנכונה", המשיך. "ישראל בעמדה ייחודית להגיד מה היא רוצה מהממשל החדש, אבל יש רק כמה שבועות להשפיע על ממשל טראמפ ולגרום לו לסגת מהפרדיגמה של שתי המדינות".

לקריאה נוספת:
צופרי השבת הוצאו מ"חוק המואזין" - ליצמן הסיר את התנגדותו
היועמ"ש של משרד הביטחון: "עו"ד דוד שמרון ביקש לדעת אם עצרנו את המכרז"
ברקע המחלוקת בקואליציה: הכנסת תצביע על ביטול חזקת הגיל הרך

הפערים בין החזקים לחלשים מצטמצמים, אין שינוי בהישגים במתמטיקה ובאנגלית. ניב אהרונסון
"ישראל בעמדה להגיד מה היא רוצה מהממשל החדש". בנט/ניב אהרונסון

דבריו הפומביים של בנט מגיעים לאחר שבשבוע שעבר הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו לחברי הקואליציה שלא להתראיין בנושא הבחירות בארצות הברית. "אני מבקש מכל השרים וחברי הכנסת להמתין לכניסת הממשל החדש ולגבש יחד אתו את המדיניות בערוצים מקובלים ושקטים ולא בראיונות לתקשורת", אמר נתניהו בישיבת הממשלה.

בתחילת השבוע הורה גם מזכיר הממשלה צחי ברוורמן לשרי הממשלה שלא ליצור קשר עם הממשל החדש של הנשיא הנבחר טראמפ. במכתב שהפיץ לשרים, כתב ברוורמן כי "בהתאם להנחיית ראש הממשלה, השרים וסגני השרים נדרשים לקיים קשר עם ממשל טראמפ רק באמצעות לשכת ראש הממשלה או שגרירות ישראל בוושינגטון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך פגישתם בבניין טראמפ בניו יורק, ספטמבר 2016. לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו וטראמפ בניו יורק/לשכת העיתונות הממשלתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully