וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתי יסתיים הכיבוש?": אלוף מרדכי בשיחה נדירה עם גולשים פלסטינים

23.11.2016 / 8:01

מתאם פעולות הממשלה בשטחים קיים לראשונה שיחה בשידור חי בפייסבוק עם עשרות אלפי צופים פלסטינים. השאלות נעו בין סוגיות כלליות כמו סטטוס הכיבוש בגדה לשאלות אישיות על היתרי כניסה. "שלום עליכם מתל אביב ולילה טוב", סיכם מרדכי

ספק 500

מתאם פעולות הממשלה בשטחים (מתפ"ש) אלוף יואב מרדכי פתח אתמול (שלישי) ביוזמה חדשה של שידור חי באינטרנט עם האוכלוסייה הפלסטינית, שבו ענה לשאלות הגולשים. השידור הועבר בעמוד הפייסבוק של המתפ"ש ובו צפו יותר מעשרת אלפים גולשים ונכתבו יותר מ-950 תגובות.

מוחמד ונזאר שאלו "מתי ייפסק מה שמכונה הכיבוש?". "תודה לכם על השאלה הזאת", ענה להם אלוף מרדכי והוסיף: "אני פה אומר לכם – יד אחת לא מוחאת כפיים. אני חושב שהמצב היום ברצועת עזה משתפר והשיפור הנוסף נמצא בידי התושבים. אם המצב הביטחוני יהיה שקט – יהיה יותר טוב. באזור יהודה ושומרון אני בטוח שהמצב הכלכלי והאזרחי הוא בשל התנהלות של הרשות הפלסטינית, ואני אומר את זה בקול רם וברור – המצב שקט, הכלכלה, הביטחון והמצב האנושי יותר טוב מהרבה מדינות ערביות שאיני רוצה להזכיר את שמן".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
התחדשה האש בזכרון יעקב; תושבים ששבו לבתיהם פונו שוב
לקראת סוף המשבר? אלו ההסכמות המסתמנות עם טייסי אל על
היועמ"ש של משרד הביטחון: "עו"ד דוד שמרון ביקש לדעת אם עצרנו את המכרז"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף יואב מרדכי, הלוויית תא"ל מוניר עמאר, כפר ג?וליס. 27 במרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
"חשוב לנו לספק לכם מענה". אלוף מרדכי/אדריאן הרבשטיין

איאד חסון מעזה ביקש לשאול שאלה אישית הנוגעת לאישה שהוא מכיר, מירוות חסונה, ולבדוק אם היא יכולה להגיע לטיפול רפואי בבית החולים הדסה שבירושלים. "אני אומר לך שההיתר לך מוכן", ענה לו אלוף מרדכי, "הוא נמצא בקישור הפלסטיני-ישראלי בארז ואתם יכולים לגשת לשם ולקבל את ההיתר. אני מאחל לה רפואה שלמה וניתוח מוצלח ושתחזור בריאה למשפחה ברצועת עזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

"חשוב שנהיה בקשר, גם אם לא תמיד מרוצים מהתשובות שמקבלים"

אלוף מרדכי סיכם את השידור בכך שהודה לכל הצוות שאפשר את קיומה של היוזמה לראשונה. "אני מבטיח שיהיו עוד שידורים שלי, של ראש המנהל האזרחי ושל ראש מנהל תיאום וקישור בעזה וכל הגורמים הרלוונטיים לשאלות שלכם, כדי שיספקו לכם מענה". לדבריו, "חשוב לנו מאוד שנהיה בקשר אתכם בדף הפייסבוק. אני יודע שלא כל הזמן אתם מרוצים מהתשובות שאתם מקבלים, ולפעמים יש גם תשובות שליליות אבל לפעמים גם חיובית ואני מדגיש – תשתמשו בדף הזה. הוא כלכלי, הומניטרי ומספק לכם אינפורמציה על מה שמתרחש". הוא סיכם בברכת לילה טוב והודה לאלפי הצופים. "שלום עליכם מתל אביב ולילה טוב", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully