וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר מועצת ראשל"צ בעד שיעורים נגד התבוללות: "הערבים באים לצוד בנות"

22.11.2016 / 23:37

חבר מועצת עיריית ראשון לציון מאיר עקיבא פעול לקידום שיעורים נגד התבוללות בבתי הספר בעיר. "יש צורך גדול לעורר את הבעיה ולהגיע לפתרון", אמר. מלשכתו של ראש העירייה נמסר:"לא כל הזיה ראויה לתגובה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

(בווידאו: סערה במועצת ראשון לציון על הצעה להקים חוף נפרד לערבים)

חבר מועצת עיריית ראשון לציון, מאיר עקיבא, הודיע אתמול (שני) כי בכוונתו להגיש בימים הקרובים הצעה לסדר, הקוראת לקיום שיעורים נגד ההתבוללות בבתי הספר ברחבי העיר, "במסגרת שיעורים אלה יבהירו לתלמידים את ההשלכות החמורות בקשרים מסוג זה". הצעתו של עקיבא שהועלתה בימים האחרונים לרשתות החברתיות מעורר בימים אלה סערה בקרב תושבי העיר.

"תופעות ההתבוללות של בנות ישראל עם ערביי ישראל הולכת ומתרחבת לצערי הרב", אמר חבר המועצה לוואלה! NEWS, "אותם ערבים ישראלים מבלים בעירנו תדיר ומגיעים לכל מקום בילוי - כמו כל אזרח רגיל. כמעט ואין מקום בעיר שהם לא נמצאים בו, מבלים ומתחילים עם בנות ישראל ומפתים אותן לצאת עימם". לדבריו, בעקבות אותם קשרים שנוצרים, מצליחים אותם ערבים "לצוד", כלשונו, את בנות העיר, להתחתן איתן ולקחת אותן לגור עימם בכפרים. "כהורה וכנציג ציבור, אני מרגיש שיש צורך גדול לעורר את הבעיה ולהגיע לפתרון", אמר.

חבר המועצה, שבמהלך הקיץ קידם הצעה להקצות חוף נפרד לערבים כי אצלם "דקירות זה עניין של מה בכך", אף הסביר מה הביא ליצירת ההצעה השנויה במחלוקת. "ידוע לי שמבחינה חוקית אין אני יכול למנוע מהם להסתובב בעירנו ולבלות בקרב בנותינו", אמר עקיבא, "גם ידוע לי שעל בנות ישראל לא אוכל להטיל כל איסור או מגבלה. כל רצוני הוא להגביר את המודעות של הצעירות והנערות, ליחסים ולהתעללויות שחוות נשים יהודיות שמתחתנות עם ערבים ועוברות לגור עמם בכפרים בהמשך הקשר", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
שריפה פרצה ביער לטרון: תושבי היישוב נווה שלום פונו מבתיהם
"הייל טראמפ": פעילי ימין הצדיעו במועל יד ושיבחו את הנשיא הנבחר
סערה במגזר הדרוזי עקב הריסת בית: "את עמונה מסדירים ולנו באים להרוס"

מאיר עקיבא, חבר מועצת העיר ראשון לציון. באדיבות המצולמים
"אין מקום בעיר שהם לא נמצאים בו". חבר המועצה מאיר עקיבא/באדיבות המצולמים

ההצעה של עקיבא עוררה הדים רבים בעיר. חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך בעירייה, פרופ' תמר רונן רוזנבאום, הגיבה בזעם להצעה ש"לא מתאימה למאה ה-20", כלשונה. "לא נעביר שום הצעה לסדר הקוראת לקיום שיעורים נגד התבוללות", אמרה פרופ' רונן רוזנבאום והוסיפה כי תלמידי העיר מחוייבים לתכנית הלימודים של משרד החינוך.

"לא ניתן יד לשיעורים נגד התבוללות ונגד הומוסקסואלים", אמרה פרופ' רונן רוזנבאום. "הוא טען שממקום של עזרה לזולת הוא ניסה למנוע הגעה של ערביי ישראל לחופי העיר, וממקום של עזרה הוא חשב שיש לבטל את מצעד הגאווה", אמרה מחזיקת תיק החינוך בעירייה, "לא נפגע בשום קבוצה. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ונפעל בצורה רצינית ואחראית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא נפגע בשום אוכלוסיה". פרופ' תמר רונן רוזנבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר סניף מרצ בעיר אבי כהן ארזי הודיע כי בכוונתו להגיש תלונה במשטרה נגד ההצעה המסיתה. "מאיר עקיבא שוב חושף את פניו המכוערות והגזעניות. הניסיון להציג את אזרחי ישראל הערבים כאילו הם חיות אדם שעוסקים ב'ציד' של בנות ישראל הוא ניסיון שפל שיש בו משום הסתה נגד אזרחים ישראלים, שייתכן שיהיו מי שעלולים לפרש אותה כרישיון לפגוע בהם", אמר כהן ארזי. הוא הוסיף כי בכוונתו לקיים הפגנה מול ביתו של עקיבא ומול העירייה במידה וההצעה תוגש למועצה.

מלשכתו של ראש עיריית ראשון לציון דב צור נמסר כי "לא כל הזיה של חבר מועצה ראויה לתגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully