וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימו דיוני הנהלת אל על והעובדים: "חלה התקדמות רבה"

מנכ"ל חברת התעופה ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן נועדו במשך 11 שעות. הצדדים צפויים להתכנס שוב כדי להגיע להסכמות סופיות. המו"מ התקיים לאחר שאמש בוטלו ונדחו כמה טיסות

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

מנכ"ל אל על, דוד מימון, ויו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, נפגשו הלילה (שלישי) בבניין ההסתדרות בתל אביב כדי לדון בעיצומים שנוקטים טייסי החברה בימים האחרונים. מההסתדרות נמסר כי השיחות בין הצדדים הסתיימו לאחר כ-11 שעות של דיונים, וכי חלה התקדמות רבה במשא ומתן. הצדדים ישובו לשוחח בהקדם על מנת להגיע להסכמות.

בפגישה נכח גם נציג הטייסים, הקברניט ניר צוק. אמש הודיעה החברה על ביטול טיסה מספר 081 לבנגקוק ועל הוצאתה של טיסה מספר 027 לניו יורק שהייתה מתוכננת להערב, במטוס חכור.

עוד בוואלה! NEWS:
מזכיר הממשלה לשרים: אל תצרו קשר עם אנשי ממשל טראמפ
מקורבי הרב קרים על עיכוב מינויו: "ניסיון למחוק עמדות יסוד בהלכה"
בג"ץ למשטרה: נמקו ההחלטה להשארת ניצב ריטמן כמפקד להב

דלפקים ריקים באולם הטיסות היוצאות בנמל התעופה בן גוריון. 21 בנובמבר 2016. מגד גוזני
"ההנהלה חרטה על דגלה את המילים 'לא לעובד'". אולם הנתיבות בנתב"ג, היום/מגד גוזני

ההנהלה מסרה אמש כי "לצערנו הרב ממשיכים הטייסים, בהנהגתו של הקברניט ניר צוק בהתנהלות שערורייתית לשבש את טיסות אל על ולפגוע בנוסעים ובחברה". ועד הטייסים מסר בתגובה כי ההנהלה בוחרת לפגוע במאות נוסעים, וכי "אין זה ראוי שמנכ"ל המשתכר למעלה מחמישה מליון שקלים יוביל את אל על להתרסקות".

חבר הוועד, אריק בניסוי אמר מוקדם יותר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי "ההנהלה חרטה על דגלה את המילים 'לא לעובד'" ופוגעת בתנאי העובדים ובביטחון התעסוקתי שלהם. "התעקשותנו כאן בוועד אל מול ההנהלה לנהל משא ומתן ולמלא את חובתה של ההנהלה להידברות עם עובדיה לא נשאה פרי", הוסיף.

שתי הטיסות שבוטלו אמש מצטרפות לשמונה טיסות שלא יצאו במועד, בוטלו או יצאו לדרך עם מטוס חכור מאז תחילת השבוע. עיצומי הטייסים החלו בשבוע שעבר כשההנהלה הורתה לטייסים שלא יוכלו יותר לבצע טיסות לכיוון אחד בלבד ליעדים מרוחקים ושיהיה עליהם לטוס הלוך ושוב. הטייסים פתחו במחאה בעיצומים והחלו להודיע על מחלות ונמנעו מלהשיב לפניות טלפוניות לשוב לעבודה.

(עדכון ראשון: 17:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully