וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחלה" וסירוב לעלות למטוס: התשובות שקיבלה אל על מהטייסים

15.11.2016 / 19:39

חברת התעופה פרסמה הודעת התנצלות על 4 טיסות נוספות שנדחו עקב הסכסוך בין החברה לוועד הטייסים, וצירפה את רשימת הפניות לקברניטים. "קברניט 1 לא ענה, קברניט 2 חלה ב-18:41, קברניט 3 לא ענה ואז סירב, קברניט 5 מוכן לטוס רק אם חוזר כטייס לא פעיל"

עריכה: שניר דבוש

(נוסעים מעוכבים בשל מחאת הטייסים, אוקטובר)

ברקע סכסוך העבודה שפתח ועד הטייסים מול חברת התעופה הישראלית, הודיעה היום (שלישי) אל על על שינויים שחלו בלוח הטיסות וחשפה את יחס הטייסים אליהם. טיסה 027 לניו יורק שהייתה אמורה לצאת הערב, נדחתה למחר בשעות הצהריים; טיסה 001 לניו יורק שהייתה אמורה להמריא הערב נדחתה למחר בבוקר; טיסה 081 לבנגקוק נדחתה מהערב למחר בבוקר וטיסה 317 ללונדון יצאה בשעתיים איחור ובמטוס של חברת "ארקיע".

לפי הודעת החברה, אלה תגובות הקברניטים שפנתה אליהם במסגרת טיסה 027 לניו יורק, שנדחתה למחר בצהריים: "קברניט 1 לא ענה, קברניט 2 פיתח מחלה ב-18:41, קברניט 3 לא ענה ולאחר מכן סירב, קברניט 4 לא ענה, קברניט 5 מוכן לטוס רק אם חוזר כטייס לא פעיל, קברניט 6 לא ענה, קברניט 7 לא ענה, קברניט 8 לא ענה וקברניט 9 מוכן לטוס רק אם חוזר כטייס לא פעיל".

מטוס דרימליינר בואינג 787 אל על. צילום: יח"צ בואינג,
"נחושים להחזיר את הפעילות לסדרה"/צילום: יח"צ בואינג
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטיסה 317 ללונדון שנדחתה בשעתיים, מחו הקצינים הראשיים: "קצין ראשון 1 היה אמור להפעיל את הטיסה ופיתח ב-19:22 מחלה, קצין ראשון 2 הודיע שיכול לטוס ב-19:00 ולאחר מכן לא ענה, קצין ראשון 3 סירב, קצין ראשון 4 לא ענה לאחר מכן סירב, קצין ראשון 5 לא ענה, עוד שישה קצינים ראשונים לא ענו ושלושה נוספים סירבו", נמסר.

"אנו שבים ומודיעים כי נציגות טייסי החברה ממשיכה לפגוע בחברה, מתנצלים בפני הנוסעים על הפגיעה ונחושים להחזיר את הפעילות בחברה לסדרה", נמסר מאל על.

הוועד: "אנו יכולים להצביע בכל רגע על טייס פנוי"

מוועד טייסי אל על נמסר: "הנהלת אל על, בהוראה מפורשת של הדירקטוריון והמנכ"ל, פוגעת באופן חסר תקדים בנוסעי החברה בלי למצמץ לרגע. כל הטיסות המצוינות היו יכולות לצאת בזמן מאחר שישנם טייסים שמוכנים לקיים אותן. הנהלת החברה ממשיכה בשקרים במקום לנהל כפי שצריך. אנו יכולים בכל רגע נתון להצביע על טייס פנוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully