וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע נגד סחר בסמים ונשק: שוטר ועבריין לשעבר הפלילו 37 חשודים

21.11.2016 / 11:00

מאות שוטרים עצרו עשרות חשודים בכמה ערים במרכז, בשרון ובגליל. רבים מהם משתייכים לארגון הפשיעה של ברוך בוקל ואחרים עבריינים בכירים במגזר הערבי. גל המעצרים במסגרת פרשה 512 צפוי להימשך ביממות הקרובות

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: שניר דבוש

המשטרה עצרה הבוקר (שני) 37 חשודים בסחר בסמים ובנשק, אשר רובם משתייכים לארגון הפשיעה של ברוך בוקל, ששרד כמה ניסיונות התנקשות במרוצת השנים. היתר הם עבריינים בכירים מהמגזר הערבי מהמרכז ומהגליל. כמו כן, נעצר מהנדס מטענים מארגון פשיעה בנתניה. המעצרים התאפשרו בתום חקירה סמויה של שני סוכנים שהופעלו על ידי יאחב"ל, האחד שוטר והאחר עבריין שחצה את הקווים.

שני הסוכנים, שעל פרטיהם הוצא צו איסור פרסום, ביצעו מספר רב של עסקאות סמים ונשק לא חוקי עם העבריינים הבכירים תוך איסוף ראיות מפלילות. במשטרה מעריכים כי הארגון של בוקל היה לשחקן מרכזי בענף הסחר בסמים בנתניה ובאזור השרון. גל המעצרים, כחלק מהפעילות המשטרתית במסגרת פרשה 512, צפוי להימשך ביממות הקרובות.

עוד בוואלה! NEWS:
"הכוכב העולה" של העולם התחתון נאשם בהכנת מטעני נפץ
תושב יפו נאשם כי סקל למוות את אשתו – וטען כי נשדדו בשטחים
חקירת הרצח בפתח תקווה: "החשוד לא התכוון להרוג את אחיו"

טקס הוקרה לסוכן סמוי של המשטרה שהצליח להפליל סוחרי סמים. נובמבר 2016. חטיבת דובר המשטרה, ספק 500
תעודת הוקרה לסוכן המשטרתי, היום בלהב 433/ספק 500, חטיבת דובר המשטרה

הפשיטות והמעצרים החלו היום, לפנות בוקר, אז יצאו מאות שוטרים למבצע בנתניה, עכו, תל אביב-יפו, קלנסווה, לקיה, סכנין, רמלה, חריש ופרדס חנה. במהלך היום יובאו החשודים לדיונים בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. מהמשטרה נמסר עוד כי לחלק מהחשודים מיוחס חשד גם לביצוע עבירות רכוש ולחלקם גם כוונות פגיעה באחר, במסגרת סכסוכים בין גורמים עבריינים.

כמו כן, במסגרת הפעילות תפסו כוחות המשטרה בזירות השונות ממצאים שונים ובהם חומרים החשוד כסמים וכספים. בנוסף לכך, תפסה המשטרה סמים וכלי נשק שנרכשו על ידי הסוכנים במסגרת ההפעלה ובהם תשעה כלי נשק מסוגים שונים, יותר מאלף כדורים לנשק מסוגים שונים, כשלושה קילוגרמים מריחואנה-הידרו, ויותר מ-700 גרם קוקאין.

בטרם היציאה למבצע המעצרים הבוקר, נערך טקס שבמהלכו העניקו מפקד להב 433, מפקד יאחב"ל וקצין אח"מ להב 433 תעודת הוקרה לסוכן השוטר. "המלחמה בפשיעה החמורה ותופעות פשיעה חמורות המשפיעות על ביטחון הציבור דורשת מאיתנו יצירתיות ושימוש בכלים לא שגרתיים", אמר מפקד יאחב"ל, תת-ניצב יגאל בן שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully