וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובעת את השר אקוניס בגלל תגובה בפייסבוק: "נפגע שמי הטוב"

22.11.2016 / 7:30

בתיה שפי גוטליב כתבה תגובה בדף הפייסבוק של השר, ונענתה בתגובה מבישה מצד אנשי צוותו: "את אישה חצופה וכעורה". לדבריה, אף גורם לא התנצל על הדברים. אקוניס התנצל: "זה לא היה ראוי"

עריכת וידאו: ניר חן

"נפגע שמי הטוב" - כך אמרה היום (שני) בתיה שפי גוטליב בראיון לאולפן וואלה! NEWS, שתובעת את שר המדע אופיר אקוניס ואת מפלגת הליכוד על סכום של 150 אלף שקלים בעקבות תגובה שקיבלה בדף הפייסבוק של השר, בשמו. "המתנתי חודשים להתנצלות פומבית או אישית, גינוי מהשר או מהמפלגה שהוא מצייג, גינוי על ההתנהלות הזאת והשיח שפרץ בעקבות זאת", אמרה שפי גוטליב, "לא שמעתי או קיבלתי התנצלות". היא הוסיפה כי לא רצתה להגיע לידי תביעה משפטית, אך מכתבים ששלחה גם לשר אקוניס עצמו וגם למפלגת הליכוד לא הביאו לתגובה מצד גורם כלשהו.

בעקבות הדברים התראיין אקוניס בתכנית "המזנון" ברשת ב', שם ביקש להתנצל בפני גוטליב: "סליחה, לא התכוונו. אני מתנצל בפני הגברת גוטליב. אני מנצל את הבמה להתנצל בפניה, ביקשתי לעשות זאת באופן אישי, לצערי היא לא מצאה לנכון לקבל את שיחתי מארה"ב. זה חודש אלול, חודש הסליחות, זה היה לא ראוי ואם צריך אני מתנצל ומקווה שההתנצלות תתקבל".

בכתב התביעה צוין כי שפי גוטליב "גמלאית, עם שיתוק בפניה". "כל 'פשעה' של התובעת היה שהחליטה להגיב לסטטוס שפרסמו בעמוד הפייסבוק", נכתב עוד, "תוך שהיא עשתה שימוש בשפה ראויה לשמה מבלי להשמיץ את שמו של השר".

שפי גוטליב כתבה את דעתה בדף הפייסבוק של השר, ונענתה בתגובה: "צוות אקוניס: את אישה חצופה וכעורה. אף אחד לא שואל את דעתך החולנית". "עד היום אני מקבלת תגובות בפייסבוק", סיפרה שפי גוטליב, "אנשים כותבים לי שאני תת רמה, בחנויות מזהים אותי פתאום. זה מביך".

עוד בוואלה! NEWS:
סימון מוצרים מזיקים ואזהרת סוכר: מהפכת התזונה של משרד הבריאות
בג"ץ מעכב את מינוי הרב הצבאי עקב דבריו על נשים: "הסבר את עמדותיך"
רוסיה: הצבנו מערכת S-400 במובלעת במזרח אירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתיה שפי גוטליב והתגובה של צוות השר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה, "אין כאן עניין פוליטי. אני אזרחית, ומגיע לי להביע עמדה ואני עושה זאת בצורה מנומסת". היא הוסיפה כי השר כתב בפייסבוק שהוא "יוצא בשליחותכם", והיא הגיבה כי לא היא שלחה אותו, והוא יכול להישאר. "מי שעומד בראש משרד ומחליט להיות אישיות פוליטית צריך להבין שלא כולם מסכימים בעמדתו, לא צריך להגיד למישהו כעור".

"השיח השתנה על ידי האנשים משני הצדדים", אמרה שפי גוטליב והוסיפה כי "כשפוליטיקאים שעומדים בראש המחנות שלהם לא מגנים או אומרים מילה ומתנצלים על שיימינג שנעשה לאזרחים, אנשים מקבלים לגיטימציה להמשיך עם זה. אם היו מגנים את זה זה היה נפסק".

היא ציינה כי מעולם לא סירבה לדבר עם השר אקוניס. "פעם התקשרו אלי שהיו לידי המון נכדים וביקשתי שיתקשרו אלי כעבור חצי שעה אבל לא התקשרו ובטח לא התנצלו בפומבי", אמרה, "אם היה מתנצל בפומבי לא הייתי תובעת, לא הייתה עילה לתביעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

האירוניה: השר תומך ב"אנטי שיימינג"

בכתב התביעה ציינו באי כוחה של שפי גוטליב, עורכי הדין מתן עזרא וגיא אופיר כי "האירוניה היא שהנתבע, המשמש כשר בישראל, פרסם ביום 7.2.2016 פוסט בדף הפייסבוק הציבורי
שלו, בו הוא התהדר כתומך ביוזמה של נוער הליכוד בפרויקט 'אנטי שיימינג' ברשת האינטרנט".

אוהד יחזקאלי יועץ תקשורת של שר המדע לא נענה לבקשתנו לראיון מסר בתגובה: "יש להצטער כי הגב' בתיה גוטליב סירבה לקבל התנצלותו האישית של שר המדע שחיפשה מס פעמים אך ללא הועיל והעדיפה להביא הדבר לפתחו של בית המשפט. בכל מקרה, שר המדע אקוניס כבר הביע התנצלותו באופן פומבי והמשך תגובתו תינתן בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully