וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של חולת הסרטן שהוקפאה: "מוכרים תקוות שווא למפחדים מהמוות"

האב הבריטי, שהתנגד להקפאת גופתה של בתו בת ה-14 בבית המשפט והפסיד, הסביר בריאיון כי "אין סיכוי ממשי שבתי תוחזר לחיים". לדבריו, "אף אחד מהרופאים לא חשב שזה יעבוד. הם מנצלים אנשים פגיעים"

נערה בריטית חולת סרטן הוקפאה לבקשתה בתקווה שתימצא תרופה למחלתה/צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

אביה של JS, הנערה הבריטית בת ה-14 שגופתה הוקפאה בטכנולוגיה מיוחדת לאחר שמתה כתוצאה ממחלת הסרטן, במטרה להחיות אותה בעתיד, התייחס בריאיון שפורסם היום (ראשון) בעיתון הבריטי "מייל און סאנדיי" לפרשה השנויה במחלוקת, שהוכרעה בחודש שעבר בבית המשפט העליון בלונדון. הנערה, שרק ראשי התיבות של שמה פורסמו, ביקשה להקפיא את גופתה בטכנולוגיה הנקראת קריוניקה, על מנת שיוכלו להשיבה לחיים לכשתימצא תרופה לסוג הסרטן הנדיר שממנו סבלה.

אביה, שלא היה בקשר עם בתו במהלך מרבית חייה, הביע התנגדות לבקשתה ולבקשת אמה להקפיא את הגופה. הוא הסביר בריאיון כי "אני מאמין שהם מוכרים תקוות שווא לאלה המפחדים מהמוות ומנצלים אנשים פגיעים". לדברי האב, "כששאלתי אם יש אפילו סיכוי של אחד למיליון שבתי תוחזר לחיים, הם אפילו לא היו מסוגלים להגיד את זה".

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
בדרך לממשל טראמפ: רומני מועמד לשר החוץ, בכיר נאט"ו לשעבר - לשר ההגנה
סוריה דוחה את הצעת האו"ם: לא נאפשר ממשל אוטונומי במזרח חאלב
למרות הירידה בתמיכה: מרקל תודיע על ריצה לכהונה רביעית

מטה חברה לשימור גופות, אריזונה, ארצות הברית, יולי 2002. רויטרס
"תתעורר בסביבה לא מוכרת". מרכז לשימור גופות בהקפאה באריזונה, ארצות הברית/רויטרס

לטענתו של האב, שריכך את התנגדותו במהלך ניהול התיק המשפטי וקיבל את הפסיקה באופן מלא, השבתה של בתו לחיים וריפוי מחלתה "יחד, הם עוד יותר לא אפשריים". הוא הוסיף, כפי שטען גם בפני בית המשפט, כי לא ידוע אם יהיו לנערה קרובי משפחה בחיים אם היא תעבור החייאה בעוד מאה או 200 שנים, מה גם שהיא תתעורר בסביבה לא מוכרת, שכן גופתה משומרת במכון במישיגן, ארצות הברית.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"אף אחד מהרופאים לא חשב שזה יעבוד"

האב, נהג מונית לשעבר בשנות ה-40 לחייו, שחי אף הוא עם סרטן הדם, הסביר כי התנגדותו להליך אינה מבוססת על רגשות דתיים, אלא על טענות מומחים. "אף אחד מהרופאים בבתי החולים לא היה בעד שימורה בקריוניקה", אמר, "אף אחד מהם לא חשב מעולם שזה יעבוד. אני לא מומחה, אבל אני אדם רציונלי, ויש לי אמון בדעתם הרפואית".

דניס קובלסקי, נשיא "המכון לקריוניקה", השיב לטענותיו של האב והבהיר בשיחה עם "מייל און סאנדיי" כי הוא "לא מנצל פחדים של אף אחד". הוא הודה כי "אין כל ערבות" להצלחת התהליך, אך טען כי "גם הסיכוי המזערי ביותר לשוב לחיים הוא טוב יותר מהאלטרנטיבה – סיכוי אפסי לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully