וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: 90 הרוגים ועשרות פצועים בהתהפכות רכבת בצפון המדינה

20.11.2016 / 8:41

14 קרונות רכבת שעשתה את דרכה ממזרח הודו למערבה סטו מהמסילה במדינת אוטר פרדש. הסיבה לתאונה עדיין לא ידועה. ראש הממשלה מודי: "מיוסר וחסר מילים מאובד החיים"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

לפחות 90 בני אדם נהרגו הלילה (ראשון) ועוד עשרות רבות נפצעו בהתהפכות רכבת נוסעים כ-65 קילומטרים בצפון הודו - כך מסרה המשטרה במדינת אוטר פרדש. הרכבת עשתה את דרכה בין העיר פאטנה הנמצאת במדינת ביהר שבצפון-מזרח הודו לעיר אינדורה שבמחוז מאדהיה פרדש שבמערבה. לפי הדיווחים, 14 מקרונות הרכבת סטו מהמסילה מסיבה שאינה ברורה.

"עשרות נוסעים נפגעו בהתהפכות ונוסעים רבים עדיין לכודים", אמר גורם בכיר בחברת הרכבות במדינה והוסיף: "אנחנו עדיין לא יודעים מה הוביל לאירוע". סורש פרבהו, שר הרכבות ההודי, כתב בעמוד הטוויטר שלו כי הממשלה תחקור את המקרה באופן מידי, והבטיח כי נגד האחראים יינקטו "הפעולות החמורות ביותר".

ראש הממשלה נרנדרה מודי הביע את צערו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מיוסר וחסר מילים מאובדן החיים בהתהפכות הרכבת. מחשבותיי עם המשפחות השכולות".

מערכת הרכבות בהודו היא הרביעית בגודלה בעולם ומשתמשים בה יותר מ-20 מיליון איש מדי יום. עם זאת, תשתית הרכבות מיושנת ואינה בטוחה, ומדי שנה נהרגים אלפים בתאונות. במרץ האחרון אירעה תאונת רכבת גם כן במדינת אוטר פרדש, שבה נהרגו 39 איש ונפצעו 150 נוספים.

עוד כתבות מהעולם:
"ראשי מערכת הביטחון האמריקנית המליצו לאובמה להדיח את ראש ה-NSA"
בארה"ב חוששים: המינויים של טראמפ "יבטלו עשורים של התקדמות"
ברקע החיפושים אחר שר חוץ: טראמפ נועד עם האויב המר מהקמפיין

(עדכון ראשון: 6:35)

התהפכות רכבת במחוז אוטר פרדש שבהודו, נובמבר 2016. רויטרס
אחד הקרונות שסטו מהמסילה, היום/רויטרס
התהפכות רכבת במחוז אוטר פרדש שבהודו, נובמבר 2016. רויטרס
אחד הקרונות שסטו מהמסילה, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully