וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל כבן 40 נהרג ממשקולת מעלית שנפלה ופגעה בראשו בבאר שבע

המשקולת נפלה מגובה של כשתי קומות ופגעה בו במהלך עבודתו בפיר מעלית בבניין ציבורי בעיר. כוחות מד"א מצאו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. בשלושת החודשים האחרונים נהרגו 24 בני אדם במהלך עבודתם

צילום: בני בן סימון, עריכה: יאיר דניאל

פועל בניין בשנות ה-40 לחייו נהרג היום (חמישי), לאחר שנפגע ככל הנראה ממשקולת שנפלה מגובה של כשתי קומות ופגעה בו, בעת שעבד בתוך פיר מעלית בבניין מחלקת השירותים החברתיים בבאר שבע. שלושה צוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופו הלכוד. חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירת האירוע מצאו את הפועל עם פגיעה קשה בראשו כשהוא ללא סימני חיים, וקבעו את מותו במקום.

הפרמדיק ישראל ימיני וחובש רפואת החירום יוסי דוסטרי במד"א, שהגיעו לזירת האירוע, סיפרו כי "כשפתחנו את דלת המעלית ראינו על משטח גבר בשנות ה-40 לחייו כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל פגיעה קשה בראשו והיה ללא סימני חיים. לאחר פעולות חילוץ של צוותי הכיבוי נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ביום שלישי האחרון נפצע פועל בן 23 באורח בינוני בנפילה מגובה של שמונה מטרים באתר בנייה בלהבים, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. לפני שבוע מת מפצעיו פועל בן 51, תושב ג'דידה מכר, לאחר שנפצע באורח קשה מנפילה בגובה במפעל במפרץ חיפה. הפועל נפצע יומיים לפני מותו, ונפל מגובה של שישה מטרים.

עוד בוואלה! NEWS:
מרוץ הלילה בתל אביב: כל הפרטים על חסימות הכבישים ודרכי ההגעה
המשבר באל על מחריף - והנוסעים זועמים: "הם הורסים לנו את הטיול"
תושבי רעות מתנגדים להקמת בית חב"ד: "לשמור על הצביון החילוני"

פועל בניין נהרג ממשקולת שנפלה על ראשו בפיר מעלית, באר שבע. נובמבר 2016. בני בן סימון
מותו של הפועל נקבע במקום. זירת האירוע, היום/בני בן סימון
פועל בניין נהרג ממשקולת שנפלה על ראשו בפיר מעלית, באר שבע. נובמבר 2016. בני בן סימון
זירת האירוע, היום/בני בן סימון

מנתוני תאונות העבודה הקטלניות של משרד העבודה והרווחה, עולה כי בחודשים יולי עד ספטמבר, נהרגו 24 עובדים במהלך עבודתם. זאת, לעומת 23 בתקופה המקבילה ב-2015. מבירור נסיבות המקרים, נמצא כי 11 מהעובדים נהרגו כתוצאה מגורמים שאינם תחת רגולציית הבטיחות בעבודה.

בתקופה המקבילה ב-2015 נהרגו חמישה עובדים כתוצאה מגורמים שאינם בתחום הסדרת הבטיחות בעבודה. מבין 24 ההרוגים, 16 נהרגו באתרי בנייה, שבעה בענפי התעשייה ועובד נוסף נהרג בענף השירותים והמסחר.

גג מבנה של אלקטרה בנייה בראש העין. הפורום למניעת תאונות עבודה,
11 עובדים נהרגו בחודשים האחרונים מגורמים שאינם תחת רגולציית הבטיחות. אתר בנייה בראש העין/הפורום למניעת תאונות עבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully