וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיול ציד משפחתי הפך לטרגדיה": חשב שאחיו הוא חיה - וירה בו למוות

17.11.2016 / 13:20

שני האחים, סקוט ובריאן פיקל מאטלנטה, יצאו עם אביהם למסע ציד ביער בקרוליינה הדרומית. בחסות החשיכה סבר סקוט כי זיהה אייל או זאב ערבות וירה בבריאן בראשו. "אנחנו רואים תקריות כאלה בתדירות גבוהה מדי", אמר השריף המקומי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקוט פיקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושב אטלנטה ירה בשוגג באחיו למוות במהלך טיול ציד בקרוליינה הדרומית. המקרה אירע בשבת האחרונה כשהאח חשב בטעות שזיהה חיה וירה לעברה. רק לאחר מכן התברר לו כי מדובר באחיו.

לפי כלי תקשורת מקומיים, בריאן פיקל, בן 30, ואחיו סקוט, היו עם אביהם באזור מיוער. השריף המקומי דייוויד טיילור מסר כי התקרית אירעה בשעות שבין הערביים בשבת ושסקוט פיקל היה נחוש לצוד לפני רדת החשיכה.

סקוט סבר כי זיהה אייל או זאב ערבות וירה בבריאן בראשו. "אנחנו רואים תקריות כאלה בתדירות גבוהה מדי", אמר טיילור. הוא הוסיף כי סקוט אמר בחקירתו כי בשל החושך הוא חשב שיש לו רק זמן קצוב לירות, ולא סבר כי הדמות שראה היא בן אדם.

נתיחת גופתו של בריאן הצביעה על כך שהוא מת מירי לראשו. "זה היה טיול ציד משפחתי שהפך לטרגדיה", אמר הפתולוג. משרד השריף המקומי ומחלקת המשאבים הטבעיים של קרוליינה הדרומית מסרו כי הם חוקרים את התקרית. אולם טרם ברור אם פיקל יעמוד בפני אישום פלילי.

עוד בוואלה! NEWS:
זעזוע בארה"ב: פעוט ירה בפניו של אחיו בן השנה ופצע אותו קשה
קלינטון על הפסדה בבחירות: "רציתי להתכרבל במיטה ולא לצאת מהבית"
מייקל ג'ורדן ואלן דג'נרס בין מקבלי מדליית החירות הנשיאותית בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully