וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות בתאילנד סבורות: הישראלי החשוד ברצח קשור להיעלמות אשתו

לפי בנגקוק פוסט, המשטרה חוקרת אם שמעון ביטון, החשוד ברצח הישראלי אליהו כהן, מעורב גם בהיעלמותה של אשתו התאילנדית. זאת אחרי שאביה הגיש תלונה שלא יצר עמה קשר שנה. אחיו של הנרצח לאולפן וואלה! NEWS: "לא היה לו קשר לשום דבר פלילי"

עריכה: ניר חן

המשטרה בתאילנד חוקרת אם שמעון ביטון, הישראלי החשוד ברצח של אליהו כהן, קשור גם להיעלמותה של אשתו התאילנדית, לאחר שאביה התלונן כי לא הצליח ליצור עמה קשר מאז השנה שעברה. לפי הדיווח בבנגקוק פוסט, אננד סאנג-אוראי פנה למשטרה כדי לבדוק אם ננטייה סאנג-אוראי, בת 37, עדיין בחיים.

לפי האב, היא חיה עם ביטון בן ה-50 ועם בנם בן ה-17, החשוד אף הוא ברצח כהן, בבית שכור בבנג בואה ת'ונג, שבמרכז המדינה. אביה סיפר כי לאחר שבתו נעלמה, ביטון טען כי היא נעצרה על ידי הרשויות של לאוס במעבר גבול בין שתי המדינות, לאחר שנתפסו בחזקתה סמים.

אננד סיפר כי הוא ביקש מביטון לקחת אותו למקום שבו בתו נעצרה, אך הוא עזב עם בנו מבלי להגיד לאן. הוא אף יצר קשר עם הרשויות בלאוס, אך אלו לא הצליחו למצוא את בתו ברישומיהן.

לקריאה נוספת בנושא
שרה אנג'ל: "החשוד ברצח בתאילנד התבקש לרצוח אותי? דמיון מפותח"
"שמעיה אנג'ל ביקש שארצח את אשתו": העבר האפל של החשוד ברצח בתאילנד
החשוד ברצח בתאילנד: עבריין שערק לשורות המשטרה - והפליל סוחרי סמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שמעון ביטון מובל למעצר, אתמול/מערכת וואלה, צילום מסך

גופתו של כהן, גמלאי של משרד הביטחון נמצאה קבורה תחת בטון בבירה בנגקוק וחלקים נוספים של גופתו נמצאו במזוודה. הוא נעדר מאז יום רביעי האחרון. לפי הדיווחים, הרקע לרצח הוא רומן שניהל כהן עם בת זוג של ביטון. אחיו, אמיר, סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי המשטרה בתאילנד "הצליחה לפענח את המקרה די מהר. אלי נרצח אבל לפחות התעלומה נפתרה די מהר".

לדבריו, משפחתו לא מכירה את החשוד. "לא ידענו על קשר רומנטי כזה או אחר. אני לא בטוח שאכן הרקע לרצח רומנטי. זה מה שבן הבליעל טען ואני לא מאמין שזה אכן כך. בעיתונות המקומית אמרו שגם אשתו של החשוד נעלמה. אלו מעשים זוועתיים, לא נשמע דבר כזה. אני לא יודע מה קרה. כל הנסיבות עדיין לא ברורות".

כהן הוסיף כי "אח שלי, כמו שכולם יודעים, הוא איש צח ונקי וישר ואין לו קשר לשום דבר. אם היה יודע במי מדובר לא היה מתקרב אליו. הוא כנראה פגש אותו באופן אקראי ונגרר לאיזשהו עניין. הוא לא קשור לשום דבר פלילי".

  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully