וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה אנג'ל: "החשוד ברצח בתאילנד התבקש לרצוח אותי? דמיון מפותח"

13.11.2016 / 14:06

אשתו לשעבר של העבריין שמעיה אנג'ל הכחישה בתוקף את טענותיו של שמעון ביטון, החשוד שרצח בבנגקוק את אליהו כהן, לפיהן הוא נתבקש לרצוח אותה, אך חס על חייה והבריח אותה לצרפת. "אני מקווה שבאליבי שלו לרצח בתאילנד הוא לא יספר שהיה איתי בטיול גונדולות בוונציה"

צילום: יוטיוב, עריכה: ניב מעוז

הסופרת שרה אנג'ל התייחסה היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלה לטענותיו של שמעון ביטון, החשוד ברצח אליהו כהן בתאילנד, שפורסמו אתמול בוואלה! NEWS, לפיהן בעלה לשעבר, העבריין שמעיה אנג'ל, ביקש ממנו לרצוח אותה, אך הוא סירב והבריח אותה לצרפת. אנג'ל הכחישה בתוקף את הדברים, וכתבה: "זה סיפור מקסים ומרגש. תמיד טענתי שלסוכני משטרה ולעדי מדינה יש דמיון מפותח, והנה, צדקתי".

"אני פותחת את 'וואלה' בבוקר, ורואה שהחשוד המרכזי ברצח בתאילנד, מר שמעון ביטון, סיפר לפני שנתיים בבית המשפט, כעד מדינה וכסוכן משטרתי, ששמעיה פנה אליו וביקש ממנו לרצוח אותי. אבל הוא, לא רק שסירב אלא אף הבריח אותי לצרפת ונסע עם המתנקשים לבלגיה", כתבה אנג'ל. "הסיפור הרומנטי הזה התרחש אך ורק במוחו הקודח. מעולם לא שמעתי על שמעון ביטון הזה, לא נפגשתי איתו, לא דיברתי איתו, ובטח שלא נסעתי בעקבות התראותיו ולבו הטוב לצרפת".

"מרגש לדעת שאני עדיין מככבת בדמיונם של כל מיני סוטים ודפוקים", הוסיפה אנג'ל. "אני מקווה שבאליבי שלו לרצח בתאילנד הוא לא יספר שהיה איתי בטיול גונדולות בוונציה".

עוד כתבות בנושא:
"שמעיה אנג'ל ביקש שארצח את אשתו": העבר האפל של החשוד ברצח בתאילנד
החשוד ברצח בתאילנד: עבריין שערק לשורות המשטרה - והפליל סוחרי סמים
ישראלי נרצח בתאילנד: גופה נמצאה קבורה תחת בטון בבנגקוק

שרה אנג'ל. שלומי צ'יקונה,
"הסיפור התרחש במוחו הקודח של ביטון". שרה אנג'ל/שלומי צ'יקונה

ביטון ובנו בן ה-17 נעצרו בבנגקוק בחשד שרצחו את אליהו כהן, גמלאי שירות בתי הסוהר בן 63, וביתרו את גופתו. זאת, לפי המשטרה המקומית, מאחר שקיים יחסי מין עם זוגתו של האב. גופתו של כהן תובא בשלישי הקרוב לישראל.

לביטון היסטוריה פלילית עשירה הכוללת סחר בסמים חוצה גבולות. במהלך שהותו בבית הכלא הוא שימש סוכן משטרתי, והביא להפללתם של עבריינים בכירים בייבוא סמים קשים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביטון בעת מעצרו בבנגקוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך עדותו של ביטון בבית המשפט המחוזי בלוד לפני שנה וחצי, אז הפליל את עברייני הסמים, אמר לו אחד הסנגורים: "בשנת 1992 שמעיה מבקש ממך לרצוח את אשתו שרה אנג'ל", וביטון ענה: "כן". "אחר כך מצאו שני רימונים מתחת לאוטו שלה, ואתה היית מעורב בעניין הזה, אבל אתה לא רצית לרצוח אותה", הוסיף הסנגור, ולכך השיב ביטון: "לא. הברחתי אותה לצרפת. טסתי עם אחד המעורבים לבלגיה"

שרה אנג'ל הואשמה בתחילת שנות ה-80 יחד עם בעלה לשעבר ברצח כפול של שני סוחרי סמים, מישל נחמיאס ושולמית שולי. האשמה העיקרית כלפי אנג'ל הייתה במתן הוראות רצח ובסיוע לרצח. לפני המשפט ובמהלכו אנג'ל הייתה עצורה בכלא הנשים נווה תרצה שברמלה. לאחר יותר משנתיים, הוא זוכתה מחמת הספק והשתחררה.
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully